Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 710 ggr
Iram
0

Det blir spännande ikväll...

…på "Det okända" då Terry Evans ska försöka hjälpa den stackars tanten som har sådana problem i sin lägenhet. Det är fortsättningen på ett dubbelavsnitt, och för er som missade förra gången kan jag berätta att ett annat medium försökte två gånger att rena stället utan att lyckas helt. Nån mer som bokat in TVn ikväll? Räcka ut tungan

Lisbeth
0

Självklart Skrattande

Athlas
0

Jag såg det förra avsnittet ska bli spännansde att se fortsättningen happy3

inca
0

Jag såg bara slutet förra gången men ska titta ikväll. Är det någon som sett det andra programet "Osaliga andar" tror jag det heter har inte själv sett det någon gång men funderade på att sitta kvar och titta på det också.

Iram
0

Jag har sett det, men jag måste säga att de där två tanterna är lite väl hysteriska för min smak. Jag blir lite skeptisk när folk spelar över. Det är lika med "Hemsökta hus" som brukade vara efter "Det okända" förr. Det där mediet, vad han nu hette, var ju så fånig. Dessutom funderar jag på om det var fejk. De börjar programmet med att tala om att de ska jaga spöken i "några av storbritanniens värsta mest ökända spökhus", typ. Sen när mediet kommer dit "vet han ingenting om platsen"…Hur går det ihop? Om man är det minsta intresserad av ämnet, och det måste väl han vara som jobbat med det till och med, så vet man väl ungefär vad som händer i sitt eget lands värsta spökställen?

Nej jag föredrar "Det okända". Då får medierna åtminstone komma hem till vanligt anonymt folk och inte till kända spökhus!

ScarsOfAnAngel
0

Jag är bänkad varje vecka  det är nästin till dom ända programmen jag är intresserade av.
det ska bli intressant å se om han lyckas få bort det som stör den gammle damen

mandymoo
0

Vilken kanal o tid?

CBA
0

ÄSCH jag missade det *morrr*

Det är med skräck blandad förtjusning som jag tittar på sådana program :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Zabbio
0

Tittar inte ofta på det men de få avsnitt jag sett fram till det här ni pratade om i tråden verkade ju i varje fall realistiska.

Mediumet i det här avsnittet dock.. tror inte ett smack på henne.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Spinnackerns
0

Gillade både Det okända och osaliga andar, som jag tycker att både Terry och Vendela är mycket bra medium. Osaliga andar gillade dom båda damernas energier när dom arbetade ihop, om man bortser från att dom inte har en svensk mentalitet, kan nog tycka att utlänska medium är ganska roliga när dom arbetar dom blir ju lätt hysteriska (glada). Men över lag så får dom mvg av migGlad

//spinnackerns

Alwyn
0

Terry rules! hehe

lucithecat
0

Den okända är klart det bästa av denna sortens tv program. Min favorit är klart Terry, han är otroligt duktig! det är iofs de andra också =)

Skulle vilja veta vilka favoriter ni har!

LinaN
0

Jatg tycker om Terry, han har en sån härlig utstrålning och sån förståelse för folk, och han förklarar också vad ah nmenar och itne gör stora mysterier av allt,,,,

Hade gärna träffat honom och gått på nåogn av hans kurser som ha nhåller litet nu och då….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

ScarsOfAnAngel
0

Min favorit är helt klart Terry Evans.
Han har stor respekt för det paranormala och är väldigt duktig.
Han får oftast fram saker os både folk och andarna som riktigt berör än.

Vendela är säkert duktig men jag hade före dragit om dom tagit in Terry direkt *hihi*

What kan i say iam a fan haha SkrattandeGenerad