E-handel med postorder?
Hejsan alla glada!
Jag tänkte fråga alla om lite tips på e-butiker som har postorder som betalningsalternativ. Butiker som innehåller det mesta som har med magi och liknande att göra.
Jag vet inte hur många timmar jag har spenderat framför datorn och letat efter affärer på nätet som har postorder, när jag väl hittar en sådan sida så har det oftast varit någon typ av bokklubb som man måste bli medlem på och såvidare.. aa ni vet.
Tack på förhand!
Jag har postorder, Tunrida Craft & Design.
Men det du egentligen menar kanske är postförskott? Det kan jag absolut fixa, det är bara att maila mig.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Ja! Hehe tack för rättningen, menade de :)
okej tack så mycket :) ska kolla igenom så hör jag av mig :)
#2 Jag tror att största anledningen till att man inte har postförskott är att det är så få som efterfrågar det eftersom det blir en dyrare form av frakt och de flesta använder någon form av betalningssystem som Paypal, Payson etc. med säkerhet inbyggt för både handlare och kund.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Jo de kan jag tänka mig med att det är. Fast jag föredrar postförskott. Jag fattar mig inte på allt det andra ;)
Jo, jag antar det. Jag är rädd för att jag är lite av en sådan som inte vågar testa nytt hehe men jag får ta mig i kragen och lära mig :)
:) japp det är jag tacksam för :)