drömde om diamanter???
Inatt drömmde att jag hittade diamanter?? Jag hittade en liten sak i sanden som stack ut så plockade upp den och där satt flera små blanka diamanter, först var det som en liten kula med handtag med massor av diamanter sen fanns det fler saker med diamanter, i sanden alltså, ca 5-7 st saker jag var så chockad och nervös. Miljön var suddigt men jag vet att jag var ute själv och kanske gick ??
Så jag gick till smyckeaffären och frågade vad diamanter var värd, han sa att de är värd 7 miljoner.. sen dog drömmen, mycket märkligt??

Det var en bra dröm, jag tror att du har något spännande kring hörnet.. Kanske du inte är medveten om det själv, men tidigare ting du gjort, har ordnat så att du kan få tillbaka flerdubbelt snart. Det slår aldrig fel för mig iallafall, när jag drömmer såna här drömmar :)
Överraskningar att vänta.. ja kanske inte en diamant för 7 miljoner, men någonting roligt!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

hej igen!
jag kom på en sak när jag tänkte på drömmen. Kan det var så att diamanten tala om för mig att jag ska få vackraste barn eftersom jag kommer få barn när som helst??
eller vad tror ni?
Ha det så gött

åh GRATTIS!
det är ju definitivt en stor present som kommer!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

jaaa nu har jag fött den vackraste barn, jätte lugn tjej, trots jag höll på inte överleva….