Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1431 ggr
lillja
0

Nån som det här med drömtydning?

Hade en jobbig dröm inatt. kortfattat handlade om att jag och min dotter 6 år blev jagade inne på ett sjukjus av en stor svart katt Puma typ . vi åkte i en akut hiss för läkare och den bara föll fast kontrollerat den åkte bara snabbt liksom. vi kom ut på ett annat plan tror att jag såg 5e våning   och 2  katten kom dit ändå på nåt vis  . det slutade   med trancherade lår och grillad.

jag mådde väldigt dålig när jag vakande hade en puls på säkert 300

Mitt liv är upp å ner just nu  och jag mår väldigt dåligt..

Bappho
0

Låter som en typisk stressdröm. Har man mycket som pressar på i det vakna livet får man oftast den här typen av drömmar. Och har man ofta sådana drömmar så kan man se det som en varning att det är dags att försöka ta itu med vad det nu är som ställer till det.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Sovgott
0

Det är bara du själv som kan tyda dina egna drömmar. Vilka känslor upplevde du? Vad betyder en svart katt för dig? Vad symboliserar ett sjukhus för dig?

Att drömma om sina barn på det här sättet brukar väl allmänt bara betyda att man är rädd för att det ska hända ens barn något. Din dotter kan också vara en annan sida hos dig själv. Kanske ditt inre barn.

Jag tror inte att man ska gräva ner sig för mycket i sina drömmar. Det är trots allt bara din hjärna som rensar och sorterar minnen och upplevelser. Däremot ska man vara uppmärksam om man drömmer samma dröm flera gånger. Då tror jag att drömmen vill berätta något, att det är något problem man har som man borde lösa för att må bra.

Jag hoppas att du snart mår bättre och hittar lugnet!

lillja
0

hade en dröm för några år sen när jag bråkade med mitt ex. den kom väldigt ofta och det vara samma dröm. Jag slängde ut svarta katter hela nätterna men det kom bara flera…  då mådde jag åxå dåligt.

anledningen till frågan är att min kära syster dog för ca 5 veckor sen och jag har svårt att gråta och visa sorgen … jag mår väldigt dåligt och har svår ångest ibland.. tryck över bröstet.

där kanske den Stora katten kommer in i bilden. kanske är katt för bara problem.

Jag försöker alltid tänka efter när jag drömt och  se så att det är inte är en sammanfattninga v nåt som hänt tidigare under dagen/ veckan. men denna var helt ny