Måste tacka!!!!
För att det startas ett forum för oss sökare, ska bli mycket intressant att följa trådarna här. Träffade ett Medium för flera år sedan och hon sa att jag hade sysslat mycket med örter och läkekonst i ett tidigare liv, hon tyckte att jag skulle "fortsätta" med detta i det här livet…. Hon såg en viss fallenhet för det hos mig fortfarande sa hon. Jag har dock aldrig tagit tag i det men nu kanske jag kan få tips på bra böcker med mera.
/Camilla
WestKiowas, jag skulel rekommendera en bok som heter Läkeväxter och växtmagi, hittar dock itne dne i min bokhylla nu (håller p åatt flytta) den är väldigt informativ och bra upplagd.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hej Camilla och välkommen hit!
Jag ska ta mig en titt i bokhyllan och se vad jag har att rekommendera…
läkeörter och växtmagi heter boken mer exakt! :D fast har fortfarande itne hittat den i lådorna….
Tjenare, Camilla ! Så träffas vi igen, här inne. Egendomligt, ja, att jag passar här, av kända anledningar, det vet vi ju, men du…. !!!! Intressant.
*vinkar till Frej*
sitter här o äter pepparkakor med en stor norsk skogskattskorsning som ligger och spinner i knät o känner mig som en riktig liten "cyberhäxa" :D
#5 Underbart !! Vinkar tillbaka.

Ha ha Frej! Ja, du… Men det visste du väl att jag är inne på sådana här saker?! Ska vi kanske koka ihop en liten häxbryggd tillsammans?
Tack för boktipsen alla!
/Camilla

Jag också! Jag blev så glad när jag fick veta att denna sidan startats!!! Ska bli jättespännande att läsa o lära mig mer. Diskutera osv. Verkligen jättekul!!!!

Jag kan säga tt jag hoppade upp ur stolen när jag fick mejljet "Väkommen till häxor ifkous"..även fall jag inte är så "inne"om vad allt om häxor osv handlar om är jag välldigt intresserad,och de ska bli välldigt kul att få "lära"sig av er,vad ni har att berätta osv.
Har spått mig 2 gr,och haft en spå dam hemma hoss hoss,det var välldigt spännande,och det är något jag kommer att fortsätta med.
Jag är mycket tacksam till denna sida//Emma