Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 893 ggr
Isfolkshaxa
0

Tips till nybörjaren :)

Vink vink! Det var inte så länge sedan jag hittade in på Häxor I fokus, max tre veckor sedan.

Jag har sedan dess läst i stort sett allt här på sidan, ja, det är mycket, men LÄRORIKT! Så det är ett tips!

Börja med att utforska de områden du tycker är intressant….du behöver inte ta reda på allt om allting, som jag trodde i början.

Här nedan så kommer lite länkar som jag har haft mycket bra använding av i mitt sökande:

Beccus Karlavagn
Hekseboka
Hexkonst

Så sök, sök, sök och läs, läs läs….bara mitt tips :)
Dock kommer din inspiration att gå i vågor, men ge inte upp för det :)

Blessed Be!

/Meggie, Isfolkshäxa

Häx väx, hasta kvasta Flört

SilvianLuna
0

Beccus Karlavagn gillar jag skarpt. Skrattande Det är en härlig stämning på hennes sida.

Ahradia
0

Och utöver att läsa, läsa och åter läsa så se till att vara kritiska till vad det är ni läser. Inget gott har kommit ur blind tro är min åsikt.

Witches don't get mad, they get even.

Isfolkshaxa
0
#2 ABSOLUT! Det är mycket viktigt att vara källkritisk….så jämför olika källor, så får man bäst kunskap :)

#1 Ja jag gillar också Beccus Karlavagn och hennes stämning :) så himla kul att läsa allt, hittar alltid något som man kan ha användning för :)

SilvianLuna
0

#3 Det håller jag med om. Det är inspirerande om inget annat Skrattande

Isfolkshaxa
0

Oj hoppsan! det blev ju helt knas när jag skrev…är hemma hos en väninna och kan inte riktigt hennes dator :P

Hoppas ingen tog illa upp :)

#3 Ja så insiprerande det kan vara att fastna i något som man tycker är intressant…:)

Nallemaja1
0

bra länkar :P