Häxor iFokus

Häxor

Etikett: övriga-övernaturligheter
Läst 1247 ggr
Iram
0

Vill bara tacka! (Plus ett förslag)

Det är så roligt att läsa alla inlägg och kloka texter som ni medlemmar skriver, och sidan börjar verkligen bli aktiv. Många verkar ha varit med om oförklarliga upplevelser, den tråden är ju jättelång nu. Jag funderar på att lägga in era spökhistorier som artiklar, och göra en artikelserie av det. Då kunde man t ex lägga in månadsvis, alltså alla historier som kommit in i november under en rubrik osv. På det viset är det sedan lätt att gå in och få sig en dos spöken när man vill.

Finns det någon som har något emot att jag gör så eller är det ok?

Shailina
0

nej jag tycker det värkar helt okej för mig i alla fall :) kunne ju även berätta lite mer sen, om jag kommer på nåt som skuljer sig ut

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

CBA
0

Det är OK :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Iram
0

Det skulle bli lite mer lättöverskådligt istället för att alltid behöva leta i en låååång tråd i forumet. Jag har ju en känsla av att det finns fler berättelser där ute som väntar på att skrivas ner. Glad

Zabbio
0

Jag har inget emot det.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Faxlin
0

Jag har berättelser jag kan berätta. Så det där med en artikel serie låter bra tycker jag.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars