Magiskt
Jag var i Bulgarien när det var fullmåne…Det var verkkligen magiskt den kvällen..Månen lyste med sin fulla prakt och havet var mycket ilsket…I fyra dagar var det kaos i havet..Folk fick ej bada..3-4m höga vågor..Sista kvällen det var fullmåne så stod vi på en pir o vågorna slog med all sin kraft..Tårarna blänkte på oss alla det var en sådan konstig känsla o det går ej att förklara. Har aldrig upplevt något sådant innan så detta kommer jag sent att glömma..
Fotot är lite dåligt..tagit från balkongen..

#1 Åh, låter helt underbart! :)
Jag själv minns när jag var i Grekland och det var ett otroligt oväder. Himlen var kolsvart och det enda man såg var blixtrarna som täckte den. Hela himlen lystes upp av olika klara färger och det var så otroligt fint och även det, också magiskt. Jag stod på en balkong och bara njöt av det fina skådespelet.
Oj va mäktgt….Jag älskar att se på när blixtarna far över himeln..Du lyckades mycket bra med fotot.

Såna blixtar ser man inte här ju! Vackert foto!
Ja, månen verkade vara lika apelsingul i Bulgarien som den såg ut att vara från Garberg :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Oj, vilket skådespel med blixtarna. Själv cyklade jag hem nu i kväll i fullt ösregn, men det var härligt och renande för själen. 

Vilka vackra bilder…mäktigt!