En natthälsning

Mmmm! ;)

Åh så vackert Bi!
Ser så magiskt ut…
Häx väx, hasta kvasta 

Fantastiskt vackert!
Hoppas ni får njuta av midsommar natten var ni än är, för egen del känns det inte som om jag vill gå och lägga mig, det är alldeles för spännande detta.

Här väntas det på att morgonen gryr när sömnens dryckenskap inte vill göra sig hörd. Men förmodligen blir det snart läggdags här också. Fin bild :)
Gomorron,gomorron..sen jag kom hem har lillkatten legat på bröstet,hela tiden.. vill ej därifrån,det var aldeles dödtyst ifrån fåglarnas håll imorse-de har nog svårt med.."vändningen".
Det var en väldigt lustig stämning i natt,som "hela världen hängde på en tråd",en slags domedagstämning…har aldrig upplevt det så förut,tycker det känns lite konstigt nu med…,det åskade grymt i går kväll-strömmen gick,o blixtarna ljungade,mörkret stred verkligen med ljuset- med dunder o brak!
Har ej slumrat en liten en blund ens,…men nu har jag gjort mitt, o går o lägger mig!
Önskar er en god o lyckosam fortsättning,på en ny period av möjligheter!
Kram Moonving
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen

Härligt foto! Blir lite avundsjuk på midnattsolen, men ni är den väl värda uppe i norr med tanke på er mörka vinter. Så passa på och njut! :-)
Haha, ja de kan du ge dej katten på att vi är, ni var inte avundsjuka vid midvintern 
Vandra i Ljus å Skönhet
…och nu går vi mot mörkare tider igen.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Japp, mörkare tider it is…..alltid lika tråkigt :(
Häx väx, hasta kvasta 
IIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii och du klagade på att JAG har mygg… Jag hade ju i alla fall bara EN!!!!!
#10 Vilken fasansfull bild. Jag hatar myggor!! 
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax