Cassandra Eason
Om det är någon som mot förmodan skulle vilja sälja sina böcker med Cassandra Eason för 50-100 kr hade jag varit mycket glad :)
Letar först och främst efter:
-Stora Boken om Feng Shui
- Stora boken om Tarot
- Stora boken om Magi
- Vit magi för svarta stunder
- Vardagsmagi med ljus,rökelser och aromaoljor.
Blessed be!
/Meggie
Häx väx, hasta kvasta 

Tyvärr vill jag inte skiljas från mina, men har du kollat på tradera auktionerna, där brukar vara böcker från henne :)

Nä jag förstår verkligen det Vekka! :) Nä, jag gillar inte tradera…:P
Men jag har hittat en butik som säljer hennes böcker, får väl köpa en eller två i månaden tills jag har alla :D
Blessed Be!
Häx väx, hasta kvasta 
jag har för mig att cassandra eason jobbar under(jag tror det va sommartid) på new page butiken i rejmyre hon e engelska va med mörkt,ganska långt(jag tror oxå lockigt hår om jag minns rätt) å så e hon engelsk jag träffade henne en gång när vi va på marknad i rejmyre den affären finns ca tre mil ifrån mig:):) Inte visste jag att hon skrev böcker oxå hon spådde i en vrå av huset den gången jagb va där å då stod det spå dig hos en av englands mest kända häxor då fatta jag NADA men nu fattar jag kram till er alla från mig /dcpower

#3 Jepp det är hon :)
Häx väx, hasta kvasta 
Du behöver inte hennes runbok? Spå som man gjorde förr tror jag den heter.

#5 Jo, varför inte…:) Vad vill du ha för den? Inklusive frakt?
Häx väx, hasta kvasta 
Du kan få den gratis. Kan väl inte var så dyrt med frakt antar jag.

#7 Menar du allvar??
Ja det vore inte helt fel, inte så att man är rik när man är studerande…
Ska jag skicka min adress i ett pm?
Häx väx, hasta kvasta 
Ja gör det så fixar jag det efter midsommar.

Du kan ju annars också kika på adlibris.se
Där har de dom flesta böckerna från Eason-serien och till ett rimligt pris till skillnad från andra bokhandel på nätet.