Jag vet inte vad som händer med mig...?!
Jag drömmer konstigt om natten. Känner en ofattbar dragning till skogen o dess invånare. Min älskade und sitter hos mig för jämnan när jag är hemma, hon tittar på mig som om hon pratar med mig och väntar på ett svar.När jag ligger bredvid henne känns det som om hon flyter in i mig, jag känner henne andas genom mig. Blir glad och varm inombords. Min häst skickar mig"vibbar" jag inte förstår men hon envisas med att skicka dem hela tiden. Även när jag inte är hos henne. Hon verkar inte rädd eller må dåligt men det känns som hon vill a mig där. Hela tiden. Vi sov tillsammans i hagen häromkvällen. När vi är ute och rider kan jag tänka vad jag vill att hon ska göra o hon gör det eller ger mig en "vibb" att hon inte vill. Jag känner mig som ett med henne.
Jag drömmer om ormar och hemlig kärlek. Jag ser mig själv uppifrån taket. Ser hur jag ligger när jag sover och vaknar likadant. Känns väldigt obehagligt. Jag hör folk prata med mig när jag sover, vaknar av att jag pratar med dem utan att få svar.
Har ända sedan barnsben varit intresserad av mytologi och kommunikation med andra väsen, har sökt svar men aldrig sett dem. Nu söker mitt inre så intensivt så jag hinner inte med. Allt kommer på en gång och jag hinner inte ta till mig en sak innan en ny dyker upp. Tårarna kommer i ren desperation och frustration. Jag skriker efter hjälp inombords.
Vad är det som händer med mig? Förtvivlad av att inte förstå vad det är vad det vill säga mig…någon som kan hjälpa mig??? Orkar inte gråta mer.
Bege dig ut till en plats där du är ifred. Sätt dig ner och ställ dessa frågor du uttalat här högt inför dig själv och platsen. Vänta sedan in svaret som kommer över kvällen/natten.
Du är nog påväg att bryta igenom många av dina egna hinder och spärrar.
Försök och ta det lugnt, världen håller inte på att gå under ;)