Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2261 ggr
Iram
0

Ny sajtvärd!

Efter att ha funderat en ganska lång tid har jag nu bestämt mig för att lämna ifrån mig värdskapet på HäxoriFokus. Livet är fyllt av många saker just nu, och jag har varken tid eller ork längre för att driva den här såpass stora sajten.

Det har verkligen varit en fantastiskt rolig och utvecklande tid under de 2,5 år som gått sedan jag startade HiF. Jag ångrar inte en sekund och är verkligen glad åt att jag gjorde slag i saken. Tänk så många härliga människor som har fått lära känna varandra genom detta! Sajten har verkligen blivit allt det jag hoppades på och mer därtill.

Nu vill jag dock dra mig tillbaka lite och "endast" fungera som Medarbetare tillsammans med Spindelfot och Lailababa.

Jag känner mig glad och trygg med detta eftersom jag får lämna över värdskapet till en, i mitt tycke, otroligt duktig och klok häxa och tillika god vän.

Så varsågod, Eva alias Bafo. Sajten är din och lycka till!

Kram Marie

spindelfot
0

Ja, jag tror det kommer bli bra, lite ändringar hit och dit hör ju till.

Sålänge det blir häxträff igen så :)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Coturnix
0

En turbulent dag som slutade mycket bra! Tack för Ditt värdskap Iram! Välkommen Bafo!

Ett stort knippe örter av bästa sort till Er alla!

BiGavia
0

Kan bara säga en sak kramar till det som varit, och kramar till det som komma skall, ni båda har en del i mitt hjärta!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Ganna
0

Det ska bli spännande och intressant att se hur sajten utvecklas, så välgångsönskningar till Bafo och ett varmt tack för allt arbete till Iram!

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Ceriadwen
0

Bra val i Bafo, tycker jag. :)

Tack Iram för allt du gjort.

Zoraye
0

Stående ovation till dig Iram och you goooooooo girl säger jag till Bafo, som jag fått intrycket av att vara en fantastisk person!

Det känns som att HiF fått en liten nytändning de senaste dagarna, coolt!

Lorelai
0

Läckert! Bafo tror jag passar som värd, baserat på vad jag ser i inlägg.
Tack Iram för att du startade sajten, den behövdes verkligen.

lightseeker
0

bra att du inte försvinner helt iram, du har mycket skinn på näsan och är en mycket sympatisk kvinna.

Lycka till Bafo och sp.fot, som nu skall bistå oss alla.

Bappho
0

Tack Iram för att du lyckats få igång en sådan aktiv plats som Häxor iFokus. Tänk så många nya människor man lärt känna tack vare det :-)

Jag tror inte det blir ett svårt jobb att ta över som Sajtvärd, HiF har ju så många engagerade medlemmar som sköter sajten med glans ;-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

isnornin
0

Det låter bra:) Lycka till Bafo!

MVH Isnornin

Astraea
0

Tack Iram för det du har skapat och lycka till Bafo! Ett perfekt val, verkligen! Ett grattis även till Spindelfot!

Vekka
0

Ok :) ja det var ju väl att du inte försvinner. pust!
Men ditt val är mkt bra :) det blir kanon.
Bafo, spindeln, lailab o iram= summerar= låter mkt bra :)
Tackar dig för starten av en underbar sajt! Önskar dom nya all lycka!
BB

fridelfina
0

Stämmer in i lyckönskankören och tackar Iram allra ödmjukast för det fina arbete du gjort med sajten! Och lyckönskningar för framtiden förstås! Känns som om sajten överlämnas i trygga händer med Bafo, Spindelfot och Lailababa!

Blessed be allihop

OleaViola
0

Även jag stämmer in å tackar Iram för  En bra sajt ! hittade hit i höstas å stannade kvar för att detta är en  sajt för många olika människor och  inriktningar Mångfald är bra !

Det blir Alla gånger lika bra Med de nya medarbetarna å sajtvärdarna  Bafo Spindelfot lailba å iram är ju med på ett hörn…………

Må gott Alla ……. kram

blodtopp
0

Tack för din tid som värd. Iram. Du har gjort ett kanonjobb! =)

Och Bafo är ett jättebra val som ersättare. Är helt säker på att du också kommer göra ett kanonjobb!

Iram
0

Jag är också övertygad om att sidan kommer att få en nytändning.

Jag känner mig redan laddad med energi. HiF är inte längre något jag får dåligt samvete av och inte hinner med, utan något skoj där jag skriver om jag vill, hinner och orkar. Bara det ger mig lusten åter!

Kram Iram

[trumman]
0

Tack för allt Iram! Det har vart riktigt, riktigt bra här och jag är säker på att bafo kommer styra skeppet vidare mot än djupare vatten och soligare stränder!!

Fridens liljor Iram!

Grattis till Spindelfot också som blitt Medarbetare - stryk dom medhårs!! ;)

youcalled
0

Tack Iram, kul att du finns kvar någonstans!

Airamya
0

Jag håller med samtliga föregående talare Skrattande

vildarosen
0

Tack Iram för allt du gjort för denna sajt!

Välkommen Bafo som Sajtvärd!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus