Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 1610 ggr
spindelfot
0

Tea-Tree stift med påse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag haft en slags vansinnig produktions-period!Har tillverkat saker på löpande band.. Och här vill jag visa och kanske sälja er mitt senaste verk…;)

Ett Tea-tree stift på ca 4, 5 ml. Enkel salvbas med olivolja av fin kvalité och bivax - och eterisk tea tree olja.

Tea Tree är en galet bra olja som funkar på det mesta. Insektsbett, småsår, eksem, munsår, och även herpesutslag. Det här lilla stiftet är bra att ha med sig ute på äventyr, när man ska 'punktsmörja' tex ett myggbett eller ett munsår.

Det är i en cerathylsa men ska inte användas på samma sätt som ett cerat, inte has på läpparna till vardags - Tea tree är starkt och torkar ut läpparna.

Jag har även sytt en liten påse till i bomull av utmärkt kvalite som ni kan ha stiftet i :)

Jag säljer paketet för endast 40 kr, inklusive frakten, låter det bra? Kommer ni till garberg i helgen kan ni slippa frakten och betala 30 :) Men säg till mig i förväg!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

bettin65
0

Låter intressant Beställer gärna ett för att prova kan vara bra att ha får lätt munsår i solen på sommaren.

Hur beställer jag ?

spindelfot
0

PMa din adress till mig så utbyter vi uppgifter :)

spindelfot
0

Har packat några stift till helgen också :)

fridelfina
0

Åh, vad fiffig och duktig du är! Jag PM:ar dig om ett stift!