Presentera mig
Alltså jag såg att den gamla tråden "Musik som får oss att gråta" fanns kvar. Där var jag med, som Sanaya.
Jag minns inte alla turer, det var ju oroligt ett tag på forumet, men jag tycker att det verkar ha lugnat ner sig?
Ha det bra!
Mvh

Lugnat ner sig var nog en underdrift.

Har det varit mer livat förr?

förresten välkommen!! glömde skriva det tidigrae

Ja, välkommen tillbaka då!
Jo, som Lorelai skriver är det mer än lugnt här, fast det är gott det med förstås.

Förra våren toppade den här iFokus sajten aktivitetsindex. Precis vilken plats vet jag inte, kanske Iram minns?
Sedan ramlade det in ett par troll i rad här och vi fick jobba en hel del med att mota bort dom. Efter det kom vintern och många av de aktiva medlemmarna orkade inte längre. Dels för den höga fokusen på tjafs dels av privata skäl.
Så finns och fanns det en grupp medlemmar som busade runt ganska hårdordat med kärlek, något som en större grupp hade svårt för. Andra sajter här roade sig med att snoka in och störa sig på vad häxorna snackade om…. så jo det har varit livat.
Jag är i uppfattningen att det kommer en sväng till framöver.

ok då vet man vad man har o förvänta sig då framöver då kanske!

Hej igen!
Glad att vara tillbaka har saknat er. Det skulle vara roligt att träffas IRL någongång. Jag saknar att träffa likasinnande. Kul att du är kvar Lorelai! Vi pratade en hel del. Söner som vi har och allting. Storebror har inte lärt sig cykla än, jag hoppas att han ska göra det i sommar. Vi var tvungen att laga cykeln. ;)
tack för svar, jag är lättad över att det ändå inte verkar vara som det var tidigare.
kramar!

#7 Jupp det minns jag! :) Jo jag är kvar, har haft lite tid offline bara.
:P Låter som en lärorik övning det då, om cykeln behövde lagas. Eller det kanske han inte låg bakom?
Jo även om det stormade på lite väl brutalt, så tyckte jag om det. Det hände så otroligt mycket varenda dag. :P Men tydligen till ett stort pris.
Att träffas IRL bord gå genom häxträffen? Jag har ingen vidare information om den eftersom jag inte är aktuell för den i år. Tror även att det avr reserverat för aktiva medlemmar. Men det handlar nog mest om att undvika de som reggar sig men aldrig har involverat sig.

Kul att du minns:) Och kul att du är kvar.
Cykeln köpte vi förra sommaren, men lite väl sent på sommaren. Det var närmare höst. Sedan behövde däcket lagas nu i sommar. Det är bra om han kommer igång med detta, han ska skolas in i höst. Han behöver jobba mer med sin motorik, han har kommit långt dock med att tex läsa. Hoppas att allt är bra med din familj?
haha, ja jag kan också ha en viss dragning till dramatik ibland:) Som du säger det händer ju saker. Men inget vidare om det kostar.
Jo, det borde gå att träffas genom häxträffen. Men för min del kanske det kan gå längre framtiden, då småbarn tar nästan all min tid, jag har inte mycket till fritid tyvärr. Såg att det var reserverat för aktiva medlemmar, det verkar ju bra faktiskt. När man väl träffas vill man nog att alla ska vara engagerade osv.

#9 Men vad roligt att läsa om utvecklingen. :D Hur gamla var dom nu? Är ju en stund sedan så jag har glömt.
Jo vi skall ge den minsta cykeln nästa år, då är han tre. Klarar han det så klarar han det, om inte så kvittar det. Men hans storerbror fick sin chans när han var tre så vi vill vara lika där.
Jo hos mig har det hänt en del, seperation från maken. Nu på tisdag flyttar barnen hem till honom efter att han har bott borta ett år. Jag flyttar efter så jag är närmare dom.
Knäna fullt upp av flytlådor och städ nu mao, avskyr.
Jo… *S* Vi som har barn känner nog alla igen oss i småbarnstiden. Föräldrar med stora som små barn kan nog minnas hur lite tid som blir kvar på ett dygn. Det är så mycket som har fått stå tillbaka det senaste året medan jag har lärt mig att vara själv med dom.
Förra året var jag på träffen med pojkarna och vi var dessutom sjuka då. Men jag ville verkligen inte missa den och det var många avhopp mot slutet. Så jag tänkte att det var kanske bättre att vi iaf var där även om deltagandet sög.
Men det gör jag nog inte igen… bara på barnanpassade träffar. :P

#10- killarna är nu 5 och 2 år. Det är inte klokt vad fort tiden går!
Vad tråkigt med separation från maken, jag vet inte vad jag ska säga, jag hoppas att allt blir så bra för Dig som det kan!Men bra att du bor nära dom. Det är som det är med flyttlådor städning, skönt när det är klart. Passa på att göra sig av med saker man av någon anledning samlar på sig. Det roligaste med att flytta är ändå att packa upp saker och ställa dom där man vill ha dom, göra ordning allt igen, tycker jag.
Ja, de är enda riktiga tidstjuvar barnen:)

*Glömde skriva*
Jo, jag minns att du berättade om storebror som var så duktig på att cykla, vilken stolthet! Jag hoppas allt går bra för lillebror oxå.
Ha det gott!

PS: Älskar din tatuering på pannan! Önskar våga göra en själv!

Ja det sätmmer ju, han lärde sig det då jue. Ja jisses, jag är fortfarande så stolt över honom för det. Han lärde sig själv, det var hans beslut och arbete som satte honom cykelfärdig på en vecka. Kommer nog att klappa honom på huvudet när han fyller trettio och berätta vad stolt jag var över honom då. :p
Separationen är fin fin… :) Vi är mycket goda vänner, precis som vi alltid har varit. Klart det har stormat lite, det är oundvikligt. Men flytten här kommer förmodligen att ge oss den familjen vi inte kunde skapa för oss här.
Det är helt enkelt utopiskt för oss att vara familj isär.
Ja just det, så avr det ja. För min lille är två år och den större är 4, så vi hade så pass jämngamla barn. ^^
Tack så mycket! :D Den ställer ibland till det lite för mig. Men det är ingenting jag inte har räknat med redan. Oftast är det bara uppskattning som speglas.
Du kanske får ha lugg? :P

Glad att ni är mycket goda vänner. Och att det går bra med allt. Bra för alla parter!
haha…jag har ju så ljust hår. Ibland färgar jag det rött eller svart men det var längesedan jag färgade det så dramatiskt som svart. Sist gjorde jag kopparröda slingor.
Man vill nog att den ska synas också… Och jag vill ha lång lugg ;) Jo, jag har allvarligt funderat på att ha en halvmåne i pannan. Bara ta mig lite mod att göra det. Förstår om den ställer till det ibland. Men det är väl sådant man får ta.
Nu vill jag göra en tatuering på insidan av armarna. Jag vill ha månfaserna med ljungfru/modern/den gamla på ena sidan rent symboliskt med halvmåne och fullmåne samt halvmånen åt andra hållet Ungefär så här (O) fast mer likt månen:) Och på andra sidan armen vill jag ha den behornade guden med en runt cirkel och hornen som ett u. Vänstersidan Gudinnan och högersidan Guden.:P
Har du fler tatueringar?

#3 tack!
:)

Varsegod! #16