Gudinnan Freja

Ah, härlig! Jättefin. 
# 1 - Tusen tack 
Jättefin :) så tolkar jag Också Freja. Vad roligt :D
Vackert!

Oj vad fin den var! :)
Själv ser jag väl henne mer som någon slags alvlik smäcker kvinna med knälångt eldrött hår. ^^ Har ingen aning om varför egentligen.
E

Oj! Vilken vacker! Du är duktig på att måla 

Hon är lik dig Ayena. Så som jag föreställer mig dig.
Tack för all berömsen 
# 7 - Jo det är möjligt att hon liknar mig när jag var ung. Fast håret var mörkt.

Fin tolkning. Lade märke till ett par små detaljer som jag också förknippar med Freja. Förresten så är du jätteduktig på att måla! Jättefint, verkligen!!! Fortsätt med det. :)
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu
Mycket vackert Gilla! 

Verkligen vacker målat! Du är riktig duktig! Tänk om man va bra på att måla o teckna,men det kommer jag aldrig att bli!

Vacker målning och tolkning av Freja!
Vildarosen: Klart du kan måla, övning ger färdighet eller hur! 

Fridelfina! Jo det är sant men har övat i 32 år nu o det blir inte bättre! 
Så jag har slutat me det o ägnar mig istället åt mina andra pysselhobbys!
Men jag älskar att se andras konst!

#13 Jag är inte heller bra alls på att måla, men har upptäckt att drakar är det enda jag kan rita och känna mig nöjd med :P kanske måste du finna din varelse/stuk bara :)

Jättefin! 
Tusen tack för alla beröm 
Jag tror att vi alla har någon förmåga att uttrycka oss i ett skapande. Det kan gälla bildkonst, skulptur,musik, poesi. Det kan också gälla smide, snickeri, blomsterarrangemang mm. Man kan inte vara bra på allt, men jag tror att alla kan hitta sin egen skaparnisch.
#17 Ja, det där tror jag också; att alla har förmågan inom sig att uttrycka sig kreativt på det ena eller andra sättet.
Skapande och kreativitet kan ju vara så mycket; det kan ju vara att man t ex är bra på att inspirera andra, man kanske har talets gåva och i den finns en kreativ förmåga att nå ut till människor. Tänker jag.. 
En bra konstnär inspirerar =) vill också måla.
Ja det hade väl varit skoj om i hade börjat måla gudinnor

duger streckgubbar?
skämta bara gör hellre en gudinna i nån sorts lera framöver.. ska testa det,även testa o scrappa en gudinna…

Jag har gjort en sida där man kan lägga upp sina bilder
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!
# 22 - Det där låter väldigt intresant med lerfigurer. Jag har också jobbat med lera och det var väldigt kul att göra olika sorters skulpturer.
# 23 - Vad är det för sida du menar?

#24 Det är hur kul som helst!

inte sida, menar tråd XD
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!

På vilken sajt då? #26