God morgon 28/5 09
God morgon Häxor och alla andra hedningar!
Gråtrist i Dalarna men vi har lite tid med solformler och soldanser tills på fredag nästa vecka! Vi ska banne mig ha fint väder på träffen i år ellerhur!?;)
Hoppas alla får en fin helg! Hoppas på sol så det blir kul att gå på medeltidsmarknaden en sväng i Leksand;) Och att ni inte glömmer att fira mor lite extra på söndag;)
Ha en underbar dag!
MVH Isnornin

Godmorgon!
Här är det mulet och trist. Ska börja packa inför flytten idag på allvar
Så ska jag försöka göra klart min drömfångare
Morrn, kallt å regn här å, i Gästrikland, vill också ha fint väder på träffen Syr i skinn idag!
Kramar å Bless
Vandra i Ljus å Skönhet

Äntligen lite regn hoppas det blir lite mängder också. Det kan aldrig regna för mycket före midsommar.

Godmorgon :) här har ledigheten börjat med lite tandvärk men inte farligt och förhoppningsvis borta imorgon. Idag ska det packas, städas och tvättas både kläder och hund så det är verkligen fullt upp idag. Ha en bra dag allihopa.
Regn, regn och mer regn. Helt underbart! Jag ska sitta inne och skriva uppsats, perfekt väder!
Fast imorse när jag skulle till seminarie och regnet spöade ner på backen tyckte jag nog det kunde varit lite solsken.. ;)
I busskuren stod jag hungrig, sömnlös och i öronen porlade det .. ehum.. ljuv? musik i form av en nyversion av "You're the one that I want" från Grease, framförd av tondöva radiopratare på P3…
jag bölrjade asgarva så alla trodde jag var helt sjuk i huvudet… Visserligen kan de ha rätt i vissa sammanhang, men just den här gången hade jag ju en anledning^^

Regn, regn och åter regn.. och blåst så klart. Ska ta en skogspromenad strax. Är glad över dagen, so far, bjudit på både intressant post och ett arbete över sommaren.
Medeltidsveckan skulle jag också ha varit iväg på, tills en av mina bästa vänner bestämde sig för att gifta sig.. Bröllopsfest ska bli kul det med. kan ju dansa soldans då om inte annars. ;)
Här regnar det massor och nyss haglade det isbitar. Och jag har skadat min tredje fingertopp denna veckan.

Här har det regnat en del, men jag har suttit med pm-skrivande och utsparksfestspysslande. Har varit med barnen på stallet nu på eftermiddagen och sitter här nu vid dator och undrar hur min växtre har utvecklats på vår tomt? Ska nog åka en sväng och titta tror jag…
Medeltidsvecka låter kul, här ska vi nog på medeltidsnationaldag i Hågelbyparken när ni myser i Garberg! Önskar er en trevlig helg där redan nu!

Godkväll!
Soligt och blåsigt…var det här. Haft en bra ledig dag med pojkarna. Jag praktiserar i helgen på ett servicehem. Jag hoppas att jag ska få sommarjobba där!
Låter så roligt med träff!
Ha det jättebra på den allesamman!