Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 1145 ggr
spindelfot
0

Byter bort min garderob!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ÄKTA MAGISKA KLÄDER SÄLJES ELLER BYTES

eller ja, kanske inte magiska, men fina är de, jag har tradera men tänkte spexa och lägga ut några stereotypt häxiga kläder här, för att det är roligt ;) säljes för högstbjudande + ev rimlig frakt. Eller bytes mot någonting kul.

Först en riktigt gullig svart-typ ballerina klänning, hemsydd som jag köpt på myrorna. Halterneckknytning, en fluffig spetskjol och spetskantad urringning, går ung. till knäna på mig som är 160 cm. Är riktigt tight, stl 34.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

spindelfot
0

En kjol i stl 38/40 med fluff nertill, mkt fin, går en bit nedanför knäna på korta mig. Använd dock, har nog lite noppor bak på låret.

spindelfot
0

En lång kjol i svart linne, stl 34 eller liten 36. Volanger.. från indiska.

spindelfot
0

En svart top i mycket tunn bomull, snörning under bysten och omlottmodell. Ca storlek 38/40

spindelfot
0

och nu får det räcka med livsstils-säljande för idag!

isnornin
0

Vad kan du tänka dig för kjolen på bild 2?

MVH Isnornin

Sebastian
0

Du o jag kan byta spindefossing. Sen kan vi gå runt på stan tillsammans i varandras kläder. Som en protest mot….. nått..

isnornin
0

det vill jag se! kan inte ni ringa mig innan!?

MVH Isnornin

KlaraStjarnljus
0

Jag vill byta till mig den första klänningen, vad behöver du i utbyte?

spindelfot
0

#5 typ 35 kronor plus frakt, som borde bli ca 22 kronor. Ifall du vill byta den mot ngt har jag ingen aning, du får föreslå ngt..

#6 ja, har du nån snygg top man kan protestera i? tror att det skulle bli grymt!

#8 Jag har ingen aning, du får föreslå något bra.. nån varm tröja eller nåt, skulle gärna ha nån ny sån fin.. vill du köpa den kan jag tänka mig 62 kr, det är ungefär vad jag köpte den för, men inkl frakt.

KlaraStjarnljus
0

En svart stickad polo, lite gosig sådär? Eller en lila kanske? Eller mer åt collegetröjahållet? Vad behöver din garderob?

isnornin
0

jag får lov att skippa kjolen, hon ville ha lång klänning….

MVH Isnornin

spindelfot
0

#10 jag har ingen aning egentligen, har på mig lite vadsomhelst;) visa gärna bild om du orkar..

Raxic
0

#2 hur lång är den? Vad vill du ha för den?