Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 3807 ggr
corvuscorax
0

Häxor till salu.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill du ha något unikt som det inte finns att få tag på någon annanstans i hela världen? vill du ha något magisk i ditt hem? då är kanske dessa helt handgjorda häxor något för dig :)

Alla dockor är helt unika i sitt slag, alla har "kommit" medialt. De har alla olika attribut med sig, olika örter å magiska tillbehör, korpfjädrar orm, varg m.m.

Jag har lagt ut några bilder på min sida här, fler bilder har jag på min myspace.

Mina dockor finns lite överallt nu i hälsingland/gävleborg, i glastobury goddess tempel, gudinnetemplet söderhamn.

Är du intresserad så fråga gärna :) ! Blessed be! Mvh Tina/Raven

Coturnix
0

Jag fick en fin sagohäxa av mina barnbarn. Hon står vid lekhuset och lockar till sig små fåglar ;)

Hur gör du ansiktena?

maximiljana
0

Japp.Det är äkta varg på den kragen ja.

aris-eile
0

Ja.. jag har vissa funderingar, som kan göra det intressant, om svaren är rätt…

"Vill du ha något unikt som det inte finns att få tag på någon annanstans i hela världen?"
- Ja, Det är klart… Jag skulle känna mig så ensam annars.

"vill du ha något magisk i ditt hem?"
- Va? Är dessa dockor magiska?

"då är kanske dessa helt handgjorda häxor något för dig :)"
- Kanske, det beror ju på, som sagt.

"Alla dockor är helt unika i sitt slag, alla har "kommit" medialt."
- Genom vilket medium har de kommit?

"De har alla olika attribut med sig, olika örter å magiska tillbehör, korpfjädrar orm, varg m.m."
- Vilka attribut har de med sig, där de kommer från?
- Vilka örter och vilken typ av magiska tillbehör (Kan alla använda
  dem eller bara dockan)?
- Var kommer djurprodukterna ifrån?

"Mina dockor finns lite överallt nu i hälsingland/gävleborg, i glastobury goddess tempel, gudinnetemplet söderhamn."
- Grattis :D

//

Vekka
0

Jag är intresserad av dina "häxor" tycker om crone, skrivit i din gästbok. Hör gärna av dig med mer info, pris osv.

kramar

LailaBaba
0

Väldigt fina, fick lust att prova själv. Fast jag vet hur det blir då… kastade lerklumpar och fula, fula ord!

corvuscorax
0

Jag ber om ursäkt att jag ej har kunnat svara än! har problem med synen för tillfället :(. Till #3 så säger jag att dina frågor verkar inte vara välmenade så därför avböjer jag att svara på dem med all välmening. Tack tack till #5 ! :)

Jag gör ansiktena av cernitlera och målar denna därefter, det tar ungefär  6-7timmar att göra ett huvud, så tålamod måste man ha :)

aris-eile
0

Inte verkar vara välmenade? Jo.. de är i all välmening, både för mig som eventuell kund och så kan svaren vara viktiga även för andra eventuella kunder.

Som så många gånger tidigare har jag och andra sagt att man inte skall se så mycket till vad saker verkar, när jag skriver utan läsa texten. Du skall inte ens i din vildaste fantasi tro att jag skulle skriva grattis med ett glatt tecken efter om jag inte menade det.

Men men. Du klarar dig nog utan mig som kund, verkar det som, så det är klart att du inte behöver svara på konsumentfrågor. Bara det att det på sikt är en ganska dålig marknadsföring för dig med en sådan kundkontakt.

[trumman]
0

#7 Enig, man tappade sugen att handla direkt efter att ha sett hur dina frågor blivit nonchade :(

Mvh, T

solqvinna
0

Jag tycker att det är fantastiskt fina vackra häxor du har gjort och jag går just nu runt här hemma och tittar om det inte skulle gå att klämma in en någonstans.

vad underbart att ha gåvan att kunna tillverka något sådant som gör andra glada när de ser på det!

Merami
0

tappa sugen vadådå.har man läst här ett tag så ser man vad ni håller på med så det är inte undra på att hon avböjer de e inte i välmening från 3har väl aldrig någon välmenad där varförrrrrr är gubbarna så stygga alltid

Raxic
0

men det är klart då hon påstår sig sälja saker med äkta päls från skyddade djur (hur kom den till?!!) och vissa ord måste ju i frågasättas om man ska vara intresserad av att köpa, tex medialt osv…

tycker dock att de var jätte fina och hade du svarat på #3s frågor hade jag säkert vart intresserad