Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1469 ggr
BiGavia
0

Morrn morrn 27 Maj

Haft en osovar natt i natt, men dagen ska väl bli bra ändå!

Här håller vinden på att byta ut luftskiktet. Men solen lyser och jag ser fram mot dagen…Kramar

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Coturnix
0

Kram. Här blåser det så att krukorna välter;)

fridelfina
0

Då blåser det kanske över hela sverige då? Här i Sthlm blåser det så träden vajar ordentligt! Men det känns att det är vårvindar, det är skönt. Kram tillbaks och till fler

vildarosen
0

Blåser gött i gbg oxå men solen lyser o det blir en solig dag!!kram på erGlad

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

Mililot
0

Det blåser här också, jättemycket! Denna dag känns iaf bra, även om det blåser, är mulet och ser ut som det snart ska regna….. för idag är det nämligen lönedag! :D

botakt
0

här blåser det och himlen är alldelses svart. Antagligen lite blixt och dunder på gång Skrattande   Blåser gör det med så man tror att allt ska blåsa bort för en Glad

Bappho
0

Även i hälsingland blåser det idag, men det ser ut att vara sydvästliga vindar och ganska behagligt.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Astraea
0

Här i norra Värmland blåser det intensiva men ljumma vindar. Jag är vikarie idag, woohoo - pengar!!!

fridelfina
0

Grattis Astraea! Jag får jobba lite på fredag, Kanske får jag jobba även på söndag. Det känns skönt när man vet att i juni kommer inga pengar nånstans ifrån!

Astraea
0

#8 Precis.

Jag fick förfrågan precis innan jag gick hem om jag kunde tänka mig jobba 5/6. Nej, tyvärr svarade jag. Jag är bortrest då. Cool Det må vara pengar men jag har för avsikt att vara vid Garberg då…

youcalled
0

god eftermiddag…det var ett tag sedan.

här regnar detGlad

Sovgott
0

Stormigt och snorigt var det här! Och nu skiner solen! :)

marinelady
0

Här ligger också vinden på som vanligt…akut tandläkarbesök som ledde till en lagning att ordna på fredag (göra om)  och en okänd orsak till ilning på andra sidan..för tanden ville inte ila när han petade, blåste, bankade på den… Men nu kan den då reagera helt utan att bli retad.. Det kanske är så man ska göra, så lite som möjligt så börjar den göra sig hörd.

Tur att de inte är allvarliga ilningar, snarare bara något som spänner och känns av lite då och då…

Men jag får i alla fall min 8 tand lagad för i år…jippie säger plånboken…tur att de är studenttandläkare..