Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1513 ggr
[Helkawat]
0

Hjälp!Vad hände?

Hejsan!Jag är 15 år och ny på sidan och jag har en liten sak jag undrar över,

ibland när jag sover eller precis håller på att somna känner jag hur "kroppen flyger ut ur kroppen" det är lite svårt att förklara men jag hoppas ni förstår. Kan det vara så att själen flyger ut ur kroppen när jag hamnar i djup sömn?Eller vad är det egentligen som händer? Tycker det är en väldigt obehaglig känsla och ganska läskigt.Skulle va bra om någon vet vad det är förnågot.

Tacksam för svar!

Jag vet inte riktigt i vilket forum jag skulle ställa frågan men det får duga här:)

Choklad
0

Gå in på Övernaturligt iFokus , där ska det finnas en artikel om utanförkroppenupplevelser ( UKU)..hoppas att den är kvar än ..

U R us

Rovanja
0

När jag läste psykologi var det mycket prat om det du nämner. Att det är många människor som försöker och verkligen anstränger sig för att uppnå detta "stadie" mellan sömn och vakenhet. Att kunna så kallat drömma och styra sig själv helt och fullt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucid_dream

Bifogar en länk om ämnet så som jag läste om det.

Har aldrig varit med om en skarp sådan dröm själv. Bara i korta intervaller. Så många skulle nog se det som du upplever som obehag som en gåva! Skrattande

Lorelai
0

Det Rovanja berättar om kan vara det du upplever.
Jag förstår att det känns väldigt jobbigt. Nu är vi lite olika och tar sådana händelser lite olika.
Men även efter lång erfarenhet kan jag uppleva första stunden som en smula obehaglig. Lite läskigt, vidden känns enorm. Det är ovant… Men så länge du känner på dig att det är ok att genomföra trots obehaget, så kör på.