Häxor iFokus

Häxor

Etikett: gudinnor-och-gudar
Läst 2384 ggr
BiGavia
0

Olwen. keltisk gudinna

Naturlighet, blomning, inspiration, ljus.

Låt varje steg föra dig närmare ljuset, naturlighet och frihet.

Vi glömmer gärna att det som ligger närmast till hands i många fall är det mest onaturliga.

Låt det enkla och okompiserade födas inom dej å befria dej själv från alla illusioner som endast leder till ännu fler illusioner. Ta ett steg i taget å ha tålamod .

Vi kan be Olwen hjälpa oss att ta ett steg i taget, skapa glädje å frihet.

Vandra i harmoni med det som är skapat å låt varje steg föda endast kraft å styrka. Gå i frid å var uppmärksam på det som stör det naturliga flödet å den naturliga rytmen. Var en del av det skapande i stället för att försöka separera dig från det. Det är ändå omöjligt att göra det eftersom det vi är en del av aldrig kan vara separat.

Låt dina drömmar bära frukt å låt dina tankar blomstra i ett liv utan hinder å begränsningar.

Må du vandra i harmoni med det som är skapat å låt varje steg leda till kraft å styrka.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

ladysparkle
0

Tack! Jag fick samma rad fran mina Wisdom of Avalon (tror jag de heter..), och jag forsoker verkligen ta in det. For det ar precis vad jag behover gora just nu. Folja den naturliga rytmen, det naturliga flodet. Lita pa att det gar som det ska.

Olwen Olwen vandra med mig.

willowena
0

Vackert skrivet om en vacker Gudinna. Hoppas hon vandrar vid min sida när jag försöker finna det liv jag vill ha.

Tackar för det BiGavia!

Lorelai
0

Tack syster för den fina texten. Mer än så har jag inte nu.

vildangel
0

Jag fick rysningar …. det senaste namnet som kom till mig  ; mitt namn var OWLENE …. ryste därför till närt jag läste om OLWEN

Mycket vackert !!!! En gudinna jag genast ska kolla upp mer om

.

Tack för tipset !

vildarosen
0

den gudinnan ska jag kolla upp mer om oxå!Skrattande

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

RavenTheAngel
0

#4 tänkte på dig då när jag hörde detta!Flört kramis vännen min