Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1554 ggr
[dcpower]
0

en profetia

¨tror ni pån den här profetian att azarate(de elva kaos gudarna) kmr vakna år 2012 å förgöra jorden å dom som inte följt den vänstra vägens hand va tror ni om detta, jag har känt en stark draging till den vänstra handen kan detta bero på det????

Sebastian
0

Nej det tror jag inte…

[dcpower]
0

jag håller nog med om att det lät lite science fiction men ibland blir man ju nyfiken vad som ska hända 2012 den här sidan fick jag upp när jag sökte på vänstra handens väg så tja va ska man tro egentligen:S vilket e rätt å vilket e fel:S

BabyDragon
0

Det finns många historier i alla trosvägar :)

Lore
0

Jag har hört att Aztekerna skulle ha förutsätt sin egen undergång men jag har inga referenser.

Om det skulle hända någonting 2012 så tror jag att det vore föga troligt att det skulle vara vår världsundergång. Om möjligen ett upphörande av ett levnadssätt vi har eller har haft. Att en värld går under behöver inte betyda att den förintas.

Aztekernas värld upphörde men folket lever kvar.

Lore

www.urmoderjord.se

Zoraye
0

Det är alltid en god idé att ha på sig källkritiska glasögon när man läser/tar del av texter och information.

[dcpower]
0

jaha,:O:O då måste den där "snubben" skrivit fel

Sebastian
0

Det  som händer i slutet av 2012 är att det blir 2013..

pelle1234
0

Man bör alltid tänka kritisk o inte ta in allt som människor skriver i diverse böcker.