Häxor iFokus

Häxor

Etikett: tarot-och-spådomskonst
Läst 1423 ggr
jesslan
0

undrar om någon kan se

undrar om det finns någon som kan "se" vem det är som orsakar mig problem, det är så att det finns någon som beställer saker i mitt namn så det kommer hem en massa olika saker till mig, som jag i sin tur får ringa och avbeställa, det har hänt flera gånger dom senaste veckorna. lIP nummer har jag fått men det hjälper ju inte så mycket tyvärr.Därför slänger jag in en fråga här kanske är jag i fel tråd isåfall får nån flytta den dit den ska va. OM någon kan så pm:a mig för mer info om det behövs

skorpion-petra
0

jag ryser lite innan jag läste detta. har du nån som är svartsjuk på dig? Det känns bara som nått hat mot dig (ja lite att ta i kanske) men dt känns inte bra. ingen du misstänker?

Crowone
0

Ett gammalt läskigt ex, kanske??? Någon som har looser-känsla och som vill "ge igen". Behöver ju inte ens ha visat sina känslor.

Fråga polisen vad du kan göra med ip-nummret, vet ja!!

SilvianLuna
0

Det känns som att det är en person som du känner och som utåt inte visar för andra hur hon känner. Hon är utåt sett mycket trevlig mot andra och även mot dig, men i hemlighet skickar hon de här sakerna och är bitter över vad som hände förut och som hon har svårt att glömma.