Böcker på Tradera
Nu har jag äntligen rensat ut alla böcker jag inte vill ha kvar och lagt ut dem på Tradera. Döm mig inte för hårt efter vissa titlar, ibland har jag gjort impulsköp! 
Här hittar ni mina böcker och det finns allt från wicca till healing och tarot.
Nu har jag precis varit inne och budat på ett par av böckerna (hoppas hoppas jag får dem), men kom att tänka på att varför inte fråga dig direkt? Vilken/vilka böcker har du haft mest nytta av själv? Vilken/vilka har du haft mest behållning av?
Förresten, här döms minsann inte, alla böcker man läser eller bläddrar i kan komma till nytta när man minst anar det. Kramar!

Jättekul att du har budat willowena, jag tackar och bockar! Det känns svårt för mig att svara på om jag haft någon behållning av böckerna jag har lagt ut, eftersom jag i princip bara har bläddrat i de flesta.
Och det är ju mest därför jag säljer dem, så jag kan köpa böcker som tilltalar mig bättre. 
Den som dömmer ,dömmer sej själv, men tyvärr hittade jag inga böker som kändes rätt för mej, men jag städar bort många böcker här själv!
Vandra i Ljus å Skönhet

(Jag städar inte bort en enda bok…har listat ut att jag behöver alla böcker och bokhyllor som isolering under vinterhalvåret :P)