Handledsvärmare
Såg skönare ut än mina avklippta sockmuddar
Vandra i Ljus å Skönhet

å så underbart!
MVH Isnornin

Så sööt! Och så stor sedan jag och Lightseeker var och hälsade på. :) Är det inte F's favorit månne??

Så söt! Måste motstå viljan att skaffa katt…

Åh, vad söt! :)

jag ser mig dig sträcka dig försiktigt, försiktigt med kameran i ena handen ;)
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Sötaste handledsvärmaren jag nånsin sett! :)
…är det möjligen så att den är lite "stickig" när man rör på sig?… ;)

Ja när den är vaken jobbas det flitigt med de supervassa lekklorna. ;) Men här sov den i en halvtimme. Spinner gör den också. Kurr, kurr.

Mysmys… *ler*
Kan tänka mig en sådan liten värmare med! Min häxpisse är INGEN fjäskekatt tyvärr… ;)
Min katt tror snarare hon är en halsduk, i värsta fall kan hon nöja sig med att ligga på magen/bröstet men helst vill hon hänga över axlarna eller ligga runt halsen. Mysigt, men lite opraktiskt, särskilt med tanke på att hon är några kilo tyngre en lillmissen på bilden ;-)

Naw. det smällte till och med mitt hårda hjärta. :D
:D med inbyggd massagefunktion och allt, inte undra på att egyptierna dyrkade dem :)

om ändå våra små kel-klumpar var lika gosiga…

nämen jisses, vad glad jag blev av att den här tråden dök upp nu, annars hade jag ju missat det här. vilken sötis! *smälter*
Jag har tre ben och fotvärmare så det skulle passa med en handvärmare också. Så töt så.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mm så söt! hmm tänk om man kunde få Foppa att ligga så oxå o inte bara på handen!!! Min katt alltså inte hockeyspelaren!

Så fiiin ju^^ Älska katter =D