Jag har en och älskar den! Det är en lisa att komma hem från jobbet och sträcka ut sig på de små taggarna. Rekommenderas!
Jag har en, men har lånat ut den till min fd svårmor.. hon behöver den mer än jag gör. Den är underbart skön i alla fall.. och jag vet flera som uppskattar den enormt.

Har samma variant som du, den är jättebra. Har en tendens att bita ihop käkarna och spänna ansiktet. Jätteskönt att lägga kinden på spikmattan en stund.
#0 Säg hur det går Isorni :) jag är intresserad av en med. Vart hittade du den?
Bara hört att den fungerar. Ökar blodcirkulationen = Bra
utom då förstås om man har en inflammation eller sjukdom…

Intressant, Isnornin! Kommer till ön och testar den nån dag. :-)

Babydragon!
De brukar finnas på hälsokost affärer.
Jag har också provat 2 ggr och det är verkligen jätteskönt, inte först men när man kan slappna av så är det det!
isnornin.. Ta kontakt med Waara, hon är spikmattefrälst.. Hon har jättemycket bra fakta.
#7 Tack fridelfina :)

Ville bara berätta att jag är jättenöjd med mattan. I går köpte jag även ringen, den är skön den med!
MVH Isnornin
Jag ska köpa en när jag får råd (fattig student). Jag är jättenyfiken på den.

Annars finns nu den hemmagjorda modellen. Betydligt billigare och nästan lika fin.

Järnspikar! Vilken kreativitet! 

Ja jag kan ja.

Isnornin, hur går det med mattan och ringen? Hur funkar ringen, det låter stickigt värre?

Det går jättebra! Mitt bästa köp någonsin! Ringen är också skön, just nu har jag såriga fingrar efter rosbusken, men annars är det toppen. Jag sover mycket bättre, har nästan aldrig huvudvärk, använde inte bettskena längre! Bara super nöjd!
MVH Isnornin

Hur ofta ligger du på mattan och använder ringen då?

Jag använder dem varje dag.
MVH Isnornin

Ja det får bli en sådan där framöver. Kanske mot hösten när det blir trist igen…

Ja, jag får instämma med Lorelai, nångång framöver även för mig. Har ju provat på ett par gånger och jag tyckte det var bra för min onda rygg ffa, och den sköna värmen som spred sig i kroppen.
Nu har jag hört talas om detta med spikmatta från flera håll och så nu i denna tråd också! 
Får nog ta och skaffa en jag också sen. Verkar inte helt fel och bara idel lovvord efter vad jag sett och hört.
Hej förresten allihop! Nygammal besökare här igen. 

#22 Välkommen åter då. :D
Tack! 

Välkommen tillbaka!
Skulle ha köpt mig en matta idag men spar det till på torsdag. Ser mycket fram emot det. :)

Nåra frågor om spikmattan… Jag har funderat ett tag på att ev skaffa mig en men vet inte riktigt nu när jag läste denna ttråd..
Är den bra mot iflammtion i leder o mot reumatisk värk?
Om man har diabetes,ibs,astma är den bra att använda då?
Mvh VildaRosen

Det ska bli spännande och höra vad du tycker om den Astraea:)
MVH Isnornin
Nu MÅSTE jag ju gå och köpa en jag med :) Maken har tjatat om en ett tag, så nu får jag passa på när han är i huvudstaden på kurs. Vilken bra överraskning till honom! Han kommer att jubla…
Fridens på er.

# 28 Gör så!:)
MVH Isnornin