Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1600 ggr
fridelfina
0

Tack-tråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänker mig att vi har ofta för lite tid att stanna upp och vara tacksamma för det vi har. Att vi glömmer bort att klappa oss själva på axeln och säga till oss själva att vi duger som vi är. Att vi strävar efter något som vi kanske redan har. Att vi hela tiden ser framåt eller bakåt och missar nuet, att vara här och nu. Så därför vill jag säga tack i den här tråden, kanske det finns fler som hänger på, det är ok!

Jag är tacksam för allt positiv kritik jag fått idag som jag känner att jag är värd.

Jag är tacksam över att mina barn var glada när jag ringde efter sista seminariet och sade att jag var på väg hem.

Jag är tacksam över min omtänksamma son som bryr sig om sin storasyster, som han för det mesta "retar skiten ur".

Jag är tacksam för min vackra, starka dotter som gick hem från skolan idag och var nöjd.

Jag är tacksam för att jag har en partner som jag älskar och delar mitt liv med.

Jag är tacksam för att jag är och att jag kan.

Jag vill säga tack för att ni finns och att ni är de ni är!

bettin65
0

Jag börjar lite blygsamt jag är tacksam för att jag är här och finns till …………..

SumacWarmi
0

Jag är tacksam för min fina familj och för att jag har klarat av så mycket.  Jag är också tacksam för all hjälp jag har fått de gånger allt har verkat alldeles för svårt för mig.

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

BiGavia
0

Jag e tacksam att hjälpen man behöver finns närmare än man tror, jag är tacksam över alla underbara vänner jag funnit här på HiF..Glad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
0

Jag e också tacksam att jag inte vill vinna en resa för 10000!SkrattandeCool

Outrageous
0

Så passande med tanke på mitt inlägg i god morgon tråden.
Jag är sååå tacksam för att mitt liv är precis så som det är!

fridelfina
0

Å idag är jag tacksam för att jag tagit det ganska piano hela dagen.

Är också tacksam för att jag fick tid att ta reda på den där boken jag behöver till mitt PM som jag ska skriva till måndag.

Är tacksam för de varma godnattkramarna jag erhållit av barnen nu i kväll.

Är tacksam för att jag och dottern städat i hennes rum så det ser fint ut, och hon kommer säkert att sova väldigt gott i natt.

Är tacksam för att sonen gjorde en så snygg framdelsvändning idag på ridlektionen, den allra första och den såg skitfin ut.

Är väldigt tacksam för att jag lyckades göra allt jag ändå gjorde idag så smidigt, en känsla av flow infann sig tidigt under dagen och höll sig kvar.

Jag är mycket tacksam för att jag kunde hämta upp maken på jobbet så vi fick en stund på tumanhand på hemvägen.

Blessed be U all

manvintersaga
0

Jag är tacksam för mina familjer.

Speciellt över min sambo och lilla syster. Vi kommer att klara oss ur alla svårigheter med tiden. Eller hur?…

Jag är tacksam för att jag är någorlunda frisk och att jag fått lära känna så många snälla och trevliga människor.

BiGavia
0

Kan man vara tacksam för det man har litet eller stort, är det väldigt helande för en själv och världen!

bettin65
0

Jag vill Vara Tacksam För de vänner jag har både här inne och i  ir .

fridelfina
0

Är tacksam för att flow-känslan håller sig kvar även idag.

Är tacksam för mina barn och min man som ger mig så mycket.

Jag är tacksam för att jag är jag.

Jag är tacksam för att jag har ord och för att jag har förmågan att lära mig fler.

Jag är tacksam för att jag är ödmjuk och har förmågan att lyssna.

Blessed be

Florian
0

är tacksam för våren och solen. Också tacksam för Nag Champa, utan den vore jag inget ;)

bettin65
0

I dag är jag Tacksam för Allt nytt jag fått lära mig den senaste tiden………..Glad

KlaraStjarnljus
0

Jag är tacksam för att jag, min familj och mina nära är friska och mår bra. Jag är tacksam för att morfar inte mår dåligt längre, tror det var skönt att få släppa taget. Jag är tacksam att jag över huvudtaget har ett jobb, någonstans att bo, en familj, vänner och katter. Jag svälter inte, jag har det rätt bra. Väldigt bra. Jag vore tacksam om jag kunde inse det och vara uppriktigt tacksam istället för gnällig, men jag antar att jag är lite i obalans.

BabyDragon
0

Jag är tacksam för att jag har mina studier och inte heller jag svälter. Är tacksam för min älskade och mina hundar. Tacksam för båda min familjer. Tacksam för musik, frisk luft och min tens.

BiGavia
0

Klickar för skogen å är tacksam för att jag fått tag på en billig bra röjsåg!Skrattande

Jera
0

Jag är tacksam för all den hjälp jag har fått, både av människor i min omgivning, och av de andar och väsen som ständigt är med oss. De har hjälp mig genom en tuff uppväxt, och sen en svår omställningsperiod, när jag var tvungen att ändra stora delar av min världsbild, och självbild.

Jag är också tacksam för alla här inne, som hjälper vilsna själar hitta sin egen väg.

bettin65
0

fortfarande tacksam för fina vänner………………

willowena
0

Jag är tacksam för:

En fantastisk solig dag idag.

En dotter jag avgudar.

En make som älskar mig och som låter mig att älska tillbaka.

Att jag fick sitta vid mammas sida de sista dagarna och de sista andetagen.

Att min Ellen hade en fin 5-årsdag igår.

Alla fina människor som jag kanske inte har någon personlig kontakt med härinne, men som man ändå finner en samhörighet med.

Bleesed be.

fridelfina
0

Tacksam för vårelden som kommer

Tacksam för tiden

Tacksam för kärleken

Tacksam för jorden

Tacksam för vägen

Tack

sanna82
0

Jag är tacksam för den här tråden, att läsa den fick mig verkligen att stanna upp. Är ofta stressad i tanken och på väg efter något nytt. I mitt liv finns det mycket att vara tacksam för och det känns skönt att tänka igenom alla de sakerna och verkligen inse vilken lyckolott jag fått i detta liv.

Jag är frisk, har en underbar familj som omsluter mig, har ett arbete jag trivs med, fina vänner, söta husdjur, jag bor i en lägenhet jag verkligen trivs i och så mycket mer.

Jag tackar för allt jag har och önskar lycka och välgång till mina medmänniskor :)

Be a rainbow in someones cloud

Songbirdie
0

Jag är tacksam för att jag påmytt funnit denna trevliga sida så jag kan pigga upp mig med mysig läsning under febern. :) Inget ont som inte för ågot gott med sig.

fridelfina
0

Idag är jag tacksam för den långa promenaden med många reflektioner.

Tacksam för känslor som "hälsar på" även om de är jobbiga.

Tacksam för ljuset och värmen.

Tacksam för min familj.

Florian
0

Tacksam för körsbärsblommorna,

de vars kronblad snöar ner och förflyttar en till en värld av skönhet.

fridelfina
0

Idag står tacksamheten till mina fötter som fört mig ut på en lång och kontemplerande promenad. Fantastiska saker som alltför ofta tjänar mig utan minsta uppmärksamhet eller belöning!

Jera
0

I dag är jag tacksam för en underbar början på dagen. Allt känns toppen, och jag kan glömma mina bekymmer ett tag.

Florian
0

idag är jag tacksam för att Obama vann valet och inte McCain

Jag är tacksam för att Sverigedemokraterna är små och hatade, men jag fasar för den dagen de blir stora och starka

Jag är tacksam för rent vatten, och för boken Doktor Laos cirkus