26/4 Söndag
Härliga söndagmorgon, det är kyligt i luften , fåglarna håller konsert och jag får sitta på första parkett. Koltrasten drar sitt solonummer!
BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet
Godmorgon Big
härlig söndagmorgon här också…………
I dag ut på en liten road tripp….. Se lite nytt träffa vänner….
må gott Vänner
Godmorgon!
Nyss sprang ekorren förbi här på väggen och när jag kikade ut genom fönstret klättrade han förbi ett par dm ovanför mitt huvud. Han var nog lite skraj för nere på marken var två små vita varelser som följde hans väg med blicken.
En underbar dag önskar jag er idag.
Njut!

Godmorgon,
Efter en stor kanna starkt Earl Grey Majestic och en timme med DN-Söndag är jag åter levande. Fönstret står uppställt, och en friska aprilluften letar sig in.
Växterna växer så det knakar, och snart ska den lilla hibiskusen till att blomma.
Lev väl!

Inte lika fint idag som igår, men det kanske spricker upp.
Lagade en fantastiskt god rotsaksgratäng igår kväll som jag fortfarande är stolt över. Ska försöka planera lite inför flytt.
Här har vi haft en härlig morgon. Lika vackert sommarväder i dag som igår (Söderhamn har ju haft värmerekord i två dagar nu). Noxia och jag tog en promenad ner till sjön och lyssnade på grodsång på morgonen. Härlig söndag!!
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Bafo, lyllo dig som lyssnat på grodsång! Får sms:a till sonen att leta reda på sina grodställen och kolla upp om det kväker även där. De borde nog göra det för vi bor ju en bra bit nedanför Söderhamn (eller visst finns det flera söderhamn? Ett på väg Sthlm-Sundsvall iallafall).
Här är det 16 grader och lite mer vind än igår, men strålande sol på blå himmel. Sitter dock inne och skriver halvdesperat på mitt PM och dricker te precis som Florian, men detta är egenblandat mullbärs- och fänkålste. Familjen är hos barnens kusiner, och är ute i skogen där grodställena finns.
Lycka till med planeringen av flytten Outrageous!
Må så gott allihop!
#6 Det finns nog bara ett Söderhamn och det ligger någonstans mellan Stockholm och Sundsvall :)
Klockan är över sju och dottern springer fortfarande ute i linne och kjol med bara ben. Riktig sommarhetta idag, jippie!!!!
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Det har varit en underbar dag härnere i Skåne också! Såå härligt! Ska nog ta en kvällspromenad…
Det har varit en skön helg med massa god grillad mat och sommarväder! :)
En God Natt till er alla med vackra drömmar.
En sådan bid ger en vackra drömmar! Go'natt
Vandra i Ljus å Skönhet
Bilden är underbar …………..