Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1392 ggr
porlande
0

hjälp med min dröm

Vaknade upp i natt i skräck just när en björn attackerade mig. I sekvensen var jag ute på landet men i gränsen mellan en stad och landsbyggd, omgiven av älgar (som var hotfulla men ändå en bit bort) Jag kände mig jagad av älgarna men de mer drev mig bortåt än attackerade mig. Det var som om de inväntade björnarna som var argsinta, vilda och snabba. När jag försökte springa sprang jag in i ett staket som hindrade mig att komma vidare. En björn hann genast ikapp mig och kastade sig över mig med ett vansinnigt vrål och stort gap…då vaknade jag.

En "vanlig" stressdröm eller hur ska jag ta det? Drömmen har förföljt mig hela dagen och jag har en stor olust i mig.

Tacksam för hjälp

fridelfina
0

Är inte någon drömtydare, men är du stressad eftersom du gissar på det, eller hur tolkar du drömmen?

Eftersom du själv kopplade till stress så kanske det är därför du drömde så.

Håller du på och försöker undvika att göra något som du egentligen måste göra (älgarna) och därför blir situationen krisartad istället (björnarna)? En total amatörmässig tolkning dock, men finns det inte ett drömtydningsifokus att fråga på?

Universe
0

Porlande, är det så att du känner dig hemsökt av tankar som du inte kan styra? Känner dig fruktansvärt trängd av något som du inte har kontroll över?