Målning, vårgudinna
Igår köpte jag och maken en wacom board (en penna och platta som man kan måla med i bildprogram på datorn) som vi har funderat på i evigheter. Det var ett jättebra köp och jag satt och målade hela kvällen och nu på morgonen. Askul! Så, denna målning är till oss alla som längtar efter riktig vår, hoppas ni tycker om den. 

Ja den bilden tycker jag mycket om! Vad roligt! Grattis till plattan och pennan!;)
bilden otroligt fin grönt = skönt ( Vår )
Älskar den ^^
jättemysig..
Varför kan inte jag måla?? :(
Jättefin var den!
Den gav mig lite inspiration till en ny gudinna. Härligt! 

Tack så mycket alla rara! 

väldigt snygg!! grönt är så fint tycker jag 
En bra bild man kan läsa in mye!'
Vandra i Ljus å Skönhet

Wow!
Jättefint. Vad kostar sådana high-teck saker mån tro?
Och..var kan man få tag i dem? *nyfiken i en strut*

Åh helt underbar! <3

Vacker!

DEN där tyckte jag om
Helt Underbar!!!

#10 Tack!
Själv äger jag en Wacom Volito 2 A6 och jag hade turen att springa på den i min Netto-butik för 350 kr. På nätet ligger den kring 400-500 kr och verkar vara bland de billigaste ritplattorna man kan köpa. Men folk verkar tycka att den är mycket prisvärd och jag håller med! De går att köpa på Webhallen, Clas Ohlson och fler ställen. Det kan också vara värt att kolla på Tradera.

Tack alla för era snälla kommentarer! 

#15 Tack för upplysningen
Ska kolla upp.

Oj, vad fint Ceridwen! Blir också sugen på en sån, har försökt rita i datan men det har ju varit hopplöst när man bara har standardprogram i datan. Men det här ser ju underbart ut.

#18 Tack fridelfina.
Det är bra mycket enklare att måla med pennan än med vanlig mus i alla fall! Och Photoshop är förmodligen bättre än de program som brukar följa med som standardprogram, ja.

Hade ett sorts ritprogram på hedenhöstiden, med floppydisk, men det funkar ju inte i moderna datorer. Får skaffa lite roliga tillbehör när jag tagit examen och får ett arbete med lön!

#20 Jag förstår precis vad du menar!
Jag räknar veckor nu.

Å, själv har jag fler än 52 veckor kvar så jag räknar än så länge år…men nästa vår så har också jag bara veckor att räkna.