välsignelse av din bil
Våran bil blev stulen och uppeldad i våras. Hittade nyligen en välsignelse för bilen som jag tänkte göra för vår nya fina bil. Tänkte samtidigt dela med mig av den ifall någon vill nerteckna den i sin skuggornas bok
Börja med att städa bilen både invändigt och utvändigt. Tänd tre rökelsestickor . Håll en turkos i handen och gå runt bilen medsols medan du viftar med rökelsen över den. Samtidigt säger du: Vid solen, månen och stjärnorna välsignar jag min bil. Låt den köra utan otur i mil efter mil. Vifta sedan med rökelsestickorna inne i bilen och lägg turkosen i handskfacket för att bevara välsignelsens verkan.

Inte dumt:)) Tack för att du delade med dig:)
Isnornin
MVH Isnornin

-Så borde jag definitivt ha gjort. Undrar om det skulle fungera att göra så efter att man fått ut bilen från verkstaden…det borde det göra.:)

ja jag tror det funkar att göra det närsomhelst…bättre sent än aldrig kram tindra

Det var fyndigt. 

Nu letade jag fram den här! Ny bil- tindras magi!!!:)

tack coturnix för att du påminde mig…har inte gjort den ännu och hade inte heller nedtecknat den i skuggornas bok så det var det första jag nu gjorde kram tindra

På tal om "spells".
Nu är det så dags för nu är den fina gamla bilen stulen.
Så nu skulle JAG vilja ha ett "spell" så jag kan få tillbaks den. Helst hel också.

Hmm… kanske vore det något för gamla bettan så hon blir glad igen för just nu verkar hon trött på livet för hon hostar och hackar… Jag ska ge henne lite kärlek och sedan välsigna henne så kanske hon orkar över sommaren.
Ja den ska jag göra för Fååårrrden oxå.
Coturnix.. Reiki kan man ge i efterhand.. tror du vi kan försöka få tillbaka din bil?? Om vi försöker?

Det funkade!!! :) Polisen ringde just från Hässleholm, Skåne!:)
Det betyder en resa till Skåne imorgon.:)
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!