Upprop!
Hoppas det är ok, att jag lägger in denna namnisamling här?
EU vill förbjuda all alternativmedicin-behandlingar, antroposofisk odling och deras medicin, samt alla kosttillägg!
Mamom har talat, ge din röst så att detta inte går igenom!

Lade in samma länk för ett par veckor sen, men alla har nog inte sett den än. Så skriv på! (Oavsett om ni tror att det kommer hjälpa eller ej ;o)
Min namnteckning de fått.
Vandra i Ljus å Skönhet
Min oxå! 
Va bra! Vi måste bli 1 miljon, så varje röst är jätteviktig! Skicka gärna länken till vänner och bekanta.

min med!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Såklart!
Fick just veta att det är 500.000 som skrivit under nu. Så varje röst är viktig i kampen mot läkemedelsmonopol-maffian!
Min harom fått även om det ÄNDÅ inte hindrar dem från att göra precis som de vill.
Mvh, T

Ja, man måste ju försöka i alla fall =)
Min finns också med….
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Har redan skrivit på två ggr där, får deras mail…. Tur att det finns de som kan tänka sig göra dessa protester. Tillsammans blir vi starka!
Får vi 1milj. röster måste de ta hänsyn till det i EU, annars är det lagbrott. Varför sånt här händer nu, som nedskrotning av välfärden och alternativa värden, ÄR att de kan det, pga mångas vår slöhet, och ointresse. Vi har gett dem makten alldeles för länge, det är dags att ta tillbaka den!Det börjar likna Orwells 1984 på alltför många sätt nu. Varning utfärdas! Upp till kamp, kamrater
#12 …nope. Tillsammans blir vi lurade/kontrollerade.

Min mä! :D
Min med :)

Då var det påskrivet och vidarebefordrat.
680.351 Underskrifter
Så det är på rätt väg…*L*

min röst e med =)!!!
Ja e med! Det finns en länk till en grupp på Facebook Sök på Eliant så kommer den upp. Skicka till alla ni har i vänn listan.
På E.L.I.A.N.T hemsida står det en headcount på 700 000 för tillfället.
www.urmoderjord.se