Häxor iFokus

Häxor

Etikettoff-topic
Läst 1585 ggr
Ijin
0

Vårkänslorna!

Vad gör ni av dom! Nu när det är över 15 grader i skuggan(i stockholm) och nära på 25-30 i solen!?

Själv är jag ute mycket.. även om växtligheten inte riktigt kommit igång än…

Rovanja
0

öhöm…!

här är det snö snö snö och åter snö.

Igår vräkte det ned…

Vårkänslorna sparar jag på!

BabyDragon
0

#1 Samma här. Molnigt å en massa snö. Inga vårkännslor här än heller. Men de skulle behövas :P e så trött jämt

spindelfot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag läser snuskiga vampyrromaner.. lol

bjussar på en vår-kaka, gör gärna fest, hemma eller borta.

Vårkänslor är projekt-känslor, tid att starta nya projekt att syssla med under det kommande året, främst sommaren. Nu samlar jag tankarna jag grott under vintern och vårkänslorna - är euntusiasmen jag bär, som får dem att bli verklighet. Har jag suttit i skuggan och tänkt så är detta tiden då jag går ut i solen och för oväsen, gör verklighet, hantverk.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Ijin
0

Stackare som bor norr ut.. Lika soligt och varmt idag… Otroligt skönt!

BiGavia
0

Vårskri, ala Ronja!!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Endroppeihavet
0

Vårkänslorna gör att jag får ont i ansiktet. Har börjat använda några konstiga muskler som gör att munnen lixom kurvas uppåt… HELA TIDEN!

Dock så är det mycket trevligt att mina örter och grönsaker på balkongen börjat gro ordentligt. Glad Jag trodde min vindruveranka hade dött, men den överlevde vintern. wihu!

Tom. regnet luktar sommar… Jag älskar vår!

#3 Själv har jag beställt nionde delen nu.. Helvete-- Jag är fast.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

spindelfot
0

#6 Är det sant! är du också fast!? Jag väntar på femte och sjätte delen så du är före mig.. men så har jag beställt några novellsamlingar också som kanske kan göra mig intresserad av andra författare.. har ångest för hur faen ska jag klara mig när jag läst ut sookie stackhouse!?!? när jag itne får veta mer om den här fiktiva människans liv!? lol

okej, kanske ot.

Endroppeihavet
0

#7 Som tur e är inte serien färdigskriven…! Den kanske pågår i all evinnerlighet.. men lixom va fan.. Ska hon aldrig bli vampyr.. Hon kan ju inte bli gammal o alla vamps stay all hot and spicey.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

spindelfot
0

med tanke på att 1 år i sookie stackhouses värld = 9 böcker så är det nog ingen fara :) annars kanske allt vampyrblod gör att hon åldras extra långsamt? nån kan nog trolla henne..