Ett rent helvette.
Jag känner bara för att skriva av mig lite. Är detta inte en prövning vet jag inte vad som är det.
För ca 2 veckor sedan vart jag inlaggd på akuter för exstrema magsmärtor läkarnra gav mig morfin och trodde det var vnterkräksjukan elelr en systor. Efter att jag legat i över ett dygn på Otropeden så konstadterade dom att det var akut tarmvred och jag vart opererad. Jag visade mig inte tåla massor med medeciner som vi sen fick holla koll på att dom inte gav mig igen.
Vart utskiven någon efter några dagar och åkte hem var hemma knappt en dag sen akut in igen. trodde jag fck strouk, alerigsk reation på ennu en medecin och magen vägrar att komma igång. Nu ligger jag hemma arg och har ont. känns som om ingen lyssnade på oss och magen har fortfarande inte kommit igång så jag ha extremt ot när jag går på toa.
Ibland undrar ma nvarflr jag, nu gör jag det. Jag har fått ett stor fult ärr som kunde undvikas om man tagit mig på allvar o mitt psyke är på bristningsgrensen.
Kände bara att jag var tvunge no skriva av mig tack på förahand //Emma
Emma , sörjer med dej, allt är ändå en livserfarenhet….å, du förstår dej själv och andra bättre…åh, helt plötsligt blev det lite magi…med i spelet
Vandra i Ljus å Skönhet
#2 Tänker på dig. Du klarar detta ska du se. Kram

Man behöver få skriva av sig ibland… Hoppas allt blir bra…
Kram 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Åååh..
Det kommer bli bra. Efter regn kommer solsken.
Kramar!

Hoppas att du snart ska må bättre! Vad ruttet när det går sådär. Styrkekramar!
Tänker på Dig………
och sänder lite energier………….
ursäkta.. men vem e din horned man , bettin65
Vandra i Ljus å Skönhet
Det är han som ska finnas i skogen
enligt en text jag har av Damh the Bard tror jag att han är Guden med hornen inte det andra som man kan misstolka om man vill…………
.
Pan??
Vandra i Ljus å Skönhet
"Yes" jag tror det
Åh, de e min naturgud framför alla

Vandra i Ljus å Skönhet
Ja då skulle du lyssna på Damh texter ska se om jag hittar den på you tube åt dig……
Jag tycker mycket om hans texter har skrivit ut en del av dem och läser som dikter………..
underbart…
Vandra i Ljus å Skönhet
Den låten fans inte på you tube men gå in på denna sida och tryck på låten som heter
The Wheel

Kan man säga att Pan är samma som den engelska varianten av The green man? Eller är det två skillda väsen? 
Nu skajag inte trampa i klaveret för mycket men enligt vad jag just har läst så tolkade jag det som att The Green man är Den behornad cernnunos natur och fruktsamhetens gud
han har haft många namn men är inte 100 på att Pan är ett av dem får läsa lite till……………

#18 Nej Pan och gröne mannen är inte samma.
Okej tack har blandat i hop !
I Pan..e de mer djävulskap!
Vandra i Ljus å Skönhet
"22 Oh… me like :)