Go'morrn 28 Mars
Hej alla vänner!
"Det vackraste vi kan uppleva är det oförklarliga" Albert Einstein
ha en bra dag..Bless
Vandra i Ljus å Skönhet

God morgon
Det är mulet men dagen har alla förutsättningar att bli en mycket bra dag även om det skulle komma en meter snö.
Önskar er alla en bra dag
Godmorgon
En meter snö?? DET vore väl oförklarligt. Här är det slask och plasksnö.
Jag får hem min dotter idag och det borde göra dagen något bättre tycker jag.
En fin dag till er.

Uppe i hyfsad tid idag, och snön regnade bort igår vilket jag är glad över. Fick reda på igår att jag kommer bli satt på nåt jobbcenter och påtvingad praktik om jag inte får jobb nu. :( Så jag hoppas verkligen att jag får jobbet jag var på intervju för häromdagen. Jag vill inte bli strandsatt i Karlstad.
Flyttar tillbaka till Göteborg till sommarn.
Hoppas alla får en fin dag.
God förmiddag!
Snön har smält bort här. Idag ska jag träffa en god vän. =)
Ha det gott allihop!
Vad är det för fel på Karlstad? Färjestads hockey och grejor:)
Å, va e det för fel på det oförklariga
Vandra i Ljus å Skönhet
god eftermiddag
jag har pysslat lite på inglasningen………….
Ängsblommorna börjar faktiskt redan att gro, det trodde inte jag………..
Vissa e snabba, så e de, å en del tar låååång tid på sej.
Vandra i Ljus å Skönhet

…och en del frön gror aldrig:(
Så sant…men varför, alla borde gro??
Vandra i Ljus å Skönhet
Det kanske bara blir de blommorna som tar sig får se………..vem vet
Här kom de massvis med snö idag. Å den ligger envist kvar. Vi har fortfarande vår halvmeters islager kvar under det :P Kollade på lägenhet idag men maken te underliga hyresvärdar :o de blir till att fortsätta leta, men de e fullt överallt :( vi som behöver bostad nu på studs. Jaja Ha en bra dag alla. Kramar

#5 Det kanske är roande för den som är sportintresserad. :P Det finns inget för mig i Karlstad, det har jag upptäckt för andra gången nu.

God eftermiddag/ kväll. Så var man hemma efter en hel dag av högskoleprovsskrivande… Kändes dock bättre än förra året jag skrev.. men man ska aldrig gå på hur det kändes för vad vet jag! Får se om 4veckor när resultatet kommer

God eftermiddag :) från klockan 8 till kl 14 har jag haft en hög dödsönskan pågrund av allt för stora intag under gårdagen.. Nu har jag äntligen kunnat äta och behålla maten och ja nu blir det alkoholfritt ett par månader framöver… blir jätte bra för min plånbok..

go kväll, skall iväg på årsfesten för samba-föreningen nu, vi skall festa och rösta fram årets drottning till karnevalen.
#14, varför skall du vänta i fyra veckor, när du kan in och kolla på resultatet redan nu? min son har också gjort det idag och har redan kollat upp sitt resultat.

Ja man kan ju kolla på text-TV eller internätet så var det när jag gjorde det iaf.

då kan man kolla facit ja, men man kan ju inte se sitt egna resultat, å jag tog inte med mig nåt svarspapper hem…

AHA, det förklarar saken.

OJ!, vad gör dom? blåser omkring i vinden, eller?`
Vackert och "konstigt" är det absolut!

#20 Mycket vackert!;) Som svävande i mörk materia!
Lite konstig bild kanske, men ville bara visa lite hur långt dom har kommit dom verkar växa så det knakar & inte bry sig om var jag har planterat dom………….

det ser för mig, ut som om det är planeter som svävar i kosmos, och DOM kan man just inte styra!!! vackert värre
I bland har man Tur