Godmorgon 27 Mars.
Godmorgon på er. solen skiner idag oxå och det skulle den ju inte göra enligt TV-vädret. Ja mej gör det inget för jag älskar sol. Satt ute i solen igår på min trapp och fick färg i ansiktet. Nu har jag sol över huset hela dagarna så kanske blommorna blommar ännu mer i framtiden.
Ha en fin dag nu alla..

God förmiddag.
Här skiner solen ovanför det tjocka molntäcket…;(
Önskar er en bra dag

En god morgon till er alla! Här är det " Ja se det snöar, ja se det snöar, det var väl roligt haha"
Jag vill ha vår! :) ha en givande dag! :) (kanske göra snögubbar! hehe).
Godmorgon
ingen snö i sikte i dag ska jag till banken och i kväll är det tvättstugan inget roligt i dag inte……….
mer än att börja sköta om mina plantor se till att dom inte torkar
ha en underbar dag alla…………

God förmiddag!
Här är himlen gråblå och snön yr i vinden. Hmm..är det verkligen vår? Får väl fokusera på äppelkvisten i sin vas på skrivbordet. :)
Har på morgonen försökt att få tag på biljetter till 'I väntan på Godot' på Stadsteatern i Stockholm men det verkar lönlöst. Jag som trodde att det var lugnt, att inte ALLA föreställningar var slutsålda.. men det var de! Så lystring, den som vet hur jag kan bära mig åt får gärna pma mig.
Idag blir det skrivande på en novell jag ska skicka iväg och ikväll blir det fiskgryta, vin och goda vänner samlade runt tvn kl. 20.00, svt2. En riktigt kulturell dag med andra ord.
ha det så gott

Godmorgon!
Jag vet inte vad dagen har i åtanke för mig, men den kommer säkert bli underbar. :)
Läste en artikel om att en riktigt ordentligt fin elbil kanske är på g så kanske miljön kan få lite hjälp tillslut.
BB
#4 lycka till med novellen ^^
Här e de mulet å trist, lite lätt snöfall. Har precis gjort en tenta. De va kämpgt men tror att det gick (hoppas, hoppas) nu ska jag väll plugga lite mera 
Ha det bra alla hoppa!

God fredagkväll! Sol på blommorna det blir bra! Det är riktigt! Solen skiner alltid! Jo nog snöade det alltid! Men det slutade lagom till jag var klar med utomhusarbetet!;) Då kom solen:) Plantorna är glädjebringare!;) Novellskriverier! Lycka till! Fiskgryta! Mums! Elbilen, riktigt läcker!:) Tentan gick bra om Du känner så!
Nu är dagarna längre än nätterna. Även om det är snöur och mulet så doftar det av vår!
jätte fin bild c # 7 man ser hur dimman bryter sig fram genom skogen…………..