Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1205 ggr
Blodeuwedd
0

Godmorgon 24 Mars

Hutter.. Idag är det kallt här -8°C men solen skiner i alla fall och en morgonpromenad väntar strax, bara jag fått upp värmen lite.
Jag tände i spisen och det rykte in så hela huset var rökfyllt och när jag var tvungen att öppna fönster blev det inte direkt varmare inne. Nåja nu har tempen kommit upp i 15° i alla fall..

Hoppas på en fin dag i dag. Jag ska kolla min bil varför den inte startade igår. Kan vara en slang som är slut så den tar tjuvluft. Vi får se.

Ha en fin dag nu alla..

isnornin
0

God solig morgon i Dalarna!

Virka, virka och virka blir det i dag!!! Håller på med sjalen som är byte mot den vackra väskan jag fick av min moster i går!!:) (sätter in en bild på min sida)

Hoppas att ni andra får en underbar solig dag!!

MVH Isnornin

Blodeuwedd
0

*poff* Det var inget.. ;)

Godmorgon isnornin.. ;)

isnornin
0

Blev du paff;)

God morgon!

MVH Isnornin

Blodeuwedd
0

he he.. ja lite. ;)

Airamya
0

Åh… prata inte om Dalarna. Jag har hemlängtan idag :(

Det dröjer ett par månader minst innan jag kan åka upp. *suck*

Jaja, vad är väl en bal på slottet? Här i Kinna lyser solen på bar och ovanligt torr mark (för att vara här). Någonting vitt singlar sakta ner från skyn, jag tror det är snö, men det ser mer ut som om en gigantisk rugguggla ruskat på sig och det flyger omkring dun… Jaha, nu gick solen i moln också.
Jag är förkyld och smågrinig och dalkullan i exil längtar hem.

God morgon allihop! (Nu kom solen fram igen).

Blodeuwedd
0

#5 En bal på slottet kan vara i Dalarna dalarna dalarna.. vårt trollska landskap.. solen strålar och skiner och det är svag vind här.  ;)
(Är jag dum nu?) Igår var inte lika mysigt i Dalarna kan jag upplysa om.

Jag känner mej som en retsticka idag. Flört Jag behöver någon jag kan få reta.. komsi komsi..

BabyDragon
0

Sol även här. Slog min första cirkel inatt ^^ det var underbart. Idag blir de la att plugga som vanligt. Men världen känns ljusare.

#5 Skickar dig en varm kram. Får också hemlängtan ibland.

Nikolaus
0

Vad vissa är pigga och glada idag då #5

Denna dag går i förkylningens med hosta och ont i halsen…*host* så det blir the och sängen hela dagen (kanske lite glass oxå) *snörvel*

Men BW jag behöver piggas på så kör hårt…*S*

bettin65
0

godmorgon alla

kallt i Skåne men lite sol……….

i dag ska jag fortsätta skriva på min uppgift till kursen

Annars är det rätt så lugnt…

youcalled
0

god eftermiddag

Sola skin:) Marken är vit. Det är ljust, så ljust som det kan vara man kisar sig igenom sin väg.