Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1829 ggr
Sovgott
0

God morgon 23 mars

God morgon alla häxiga ifokusar!

Det ligger en lätt snöslöja över marken, en plusgrad här i Jönköping.

Idag ska här tvättas och veckohandlas. Har börjat skriva ner veckans middagar igen.

Brödet jag svor att aldrig mer baka igår blev underbart gott. Får köpa mer dinkelmjöl idag! =) 

Hur ser er måndag ut? Glädjeämnen? Bekymmer?

Mr-K
0

Oj är det plusgrader så här på morgonen i stan:)

Ska väl kolla på tv med pappa som är här på besök. Efter 2 strokes är det ungefär vad han orkar med att göra. Det och kolla på bilar:)

Nikolaus
0

Snö snö snö… 2cm kom det igår så nu är allt vitt igen…*sur* det som började bli så grönt och fint.

Ledig några dagar så det blir städa och storhandling.

Önskar er en bra dag i vinterns tecken.

Zartha
0

Godmorgon!

Här skiner solen, fågelsång till morgonkaffet på balkongen, riktig fin vårdags morgon…Cool (VästraGötaland)

Önskar Er alla en solig & skön Måndag!

--------------------------------------------------------------

ObestämdFörst när vår hjärna ser ett mönster och en aha-upplevelse kommer ur det påstådda, sker en klang mot den egna erfarenheten och kunskap uppstårFörvånad

isnornin
0

God morgon!

Städningen fortsätter !!! Sen virka lite;)

Jag drömde så jobbiga drömmar i natt, och de senaste nätterna, kanske dags att rena sovrummet?

Ha en underbar dag!

MVH Isnornin

Bappho
0

Det första jag såg när jag vaknade och tittade ut genom fönstret var snöbeklädda träd och stora flingor som sakta föll mot marken. Himlen är grå men solen kämpar på så man kan ana att hon är där bakom slöjorna. Försöker tappert hålla fast vid vårkänslorna.

Känner mig motarbetad! Skrikandes

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

MileyLoverXx
0

Men Godmorgon, eller god och, jag säger morgon istället. Lite dumt att det snöar fortfarande! Man kan ju bli lite sur och jag ska till skolan aldeles snart. Och jag är inte presis vad man kallar morgon pigg. Jag går alltid till datorn och loggar in på iFokus innan jag ska till skolan. Hostan flög som vinden till min hals inatt, jag vaknade plötsligt mitt i natten av att jag hostade som bara den! men ja ja god morgon!  Tungan ute

//MileyLoverXx Oskyldig

Coturnix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt vitt på både träd och mark. Skotta snö blir nog dagens ledord.

MileyLoverXx
0

#7 Så mycke snö har inte ens DalaFölke! Tungan ute

bettin65
0

Godmorgon alla vet inte än vadsom händer i dag

Tar dagen som den kommer……….

Blodeuwedd
0

Godförmiddag.. Ingen sol men det snöar inte och den gamla snön ligger kvar så vårkänslorna motarbetas här oxå. Men om man lyssnar ute så är fåglarna alldeles vilda.

Tänk att ibland blir jag såå sugen på att baka bröd. Det är ju så gott.

Jag stickar vidare på mina "pulsvärmare" men bara då och då när vildarna är ute eller sover, för det blir inte så bra när de hjälper till.

Ha en vacker dag nu alla.

Nikolaus
0

Jag ska nog skämma bort mig och sonen idag till lunch pga denna snö… PIZZA får det bli *L*

Snölyktor i all ära men pizza kan mota denna deprimerande snö ångest som infann sig i morse.

Och BW jag kastar en snöboll på dig…Tungan ute

Blodeuwedd
0

http://www.vasaloparen.se/servlet/download?d_id=2173

Jag slänger väl en tillbaka då. ;) Njut av pizzan nu.

youcalled
0

Godmorgon!

(Eller kanske jag ska säga god förmiddag;)

Snö är det, frukost har vi ätit, vi har nu apelsinmellis, sysslorna tar tag i varandra en efter en, men lite dator vill jag hinna med;)

Ha det gott, ha en bra dag alla häxor!

Hwinya
0

Vaknade upp imorse med Snö utanför! Det som var uppåt 5, 6 plusgrader och sol dom senaste dagarna!! Vilken miss lixom! Men,men.. Lär väl bli en ganska tråkig måndag, ska jobba igen, efter att inte har haft så mkt tider förra veckan… Börjar redan tröttna på att va tillbaka på den där butiken!

Men ska försöka njuta av dagen ändå =) Ha en bra dag

Farwuq
0

Dagen började med sol, nu är det moln och +6,0°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

lightseeker
0

solsken, 9,4 grader på skuggsidan, bra mycket mer på solsidan, sitter och solar nu.

Blodeuwedd
0

light.. FUSK!!! ;) Snälla skicka genast lite sol hit..

BiGavia
0

Go'kväll- sol å moln om vart annat idag… men nu har det klarnat å en kall natt väntas!

Mår shit , därför inte så mye ute här!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

ThursaMaria
0

Hej!

Jag har int varit inne här så mycket, men bättre sent än aldrig kanske..

Här är det ganska fint såhär på eftermiddagen, lite molnigt men ganska klart, en fin dag.

Jag har lyckats meditera utan att flippa ut i andra tankar för mycket, hurra!

kram/Maria

isnornin
0

Jag fick så vackra gåvor i dag! 2 skinnväskor, en större o en mindre! Jag kan sätta in kort senare;) Min moster har sytt dem till mig, de är av mjukt skinn dekorerat med fiskskinn/fjäll (roð).

MVH Isnornin