God morgon! 22 mars
God morgon alla häxor!
Klockan är nu 8.05 och utetemperaturen 2.5 grader här mellan Vänern och Vättern
Ha en bra dag häxor!
Godmorgon 5 plusgrader här i skåne men grått snart ut och hämta kvällan så ingen norpar den innan sonen hunnit vakna !
ha en fin dag

Godmorgon! Här är det massor med snö, inte så kallt dock;)
Ha en bra dag!
God morgon
Flera dagar med strålande väder har passerat här nu och man fr verkligen passa på att njuta!
ha en härlig dag!

God dag!
Varit ute på en hälig lång morgonpromenad med mamma och syrran. Skönt. Ska ha faster och kusinerna över sen i eftermiddag på 20 års och avskedsmiddag.
Ha en bra dag idag!
nämen godmorgon på er alla! :D
och SNÄLLA komentera mitt inlägg: Möten med "andra sidan" !! :D
//MileyLoverXx 
Hurra det snöar!! *ironisk* 
#6 Usch då, hoppas du inte bor i närheten av mig. Vill INTE ha mer snö, så det så!!
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#7 Nää jag vill inte ha mer snö heller :( men här i södra Dalarna snöar det i alla fall..
Nåja jag får väl trösta mej med att det oftast smälter bort direkt och då tar med sej en del av den gamla snön.
#8 Fasiken, nu snöar det här med! Bor ju i grannlandskapet Hälsingland :D
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#9 Usch vad dumt.. (ja inte att du bor i grannlandskapet utan att det snöar där oxå
)
Jag vill ha sol. Jag fick nyss ett sms från min dotter som är i Moldavien. Där sken solen och det var 10grader varmt och vår. FUSK!

Här snöar det stooora flingor:(((
Jag har varit en tur till Falun, ätit den godaste pizzan ever;) Blev dock stort besviken när jag kom till Rusta, de har höjt priset på garnet jag köper där i bland med det dubbla! När det är billigare i lilla garnbutiken i Mora än på Rusta kan man bara häpna!
Ha en bra kväll! Nu blir det te och virkning;)
MVH Isnornin
#11 Fnys.. pizza.. ja fresta mej bara ja gör det du.. ;) Ibland blir jag bara sååå sugen på nåt inte riktigt bra. Fast jag vet ju att det straffar sej sen.
Men Te!!!.. Det kan jag ju dricka.. *blandar iordning en liten mix*
nej pizza blir det inte till middag men Bacon lindad kycklingfilé i ugn ned paprika krydda och grädde , Broccoli mums var det……………

Jo ni, Grekisk kebabpizza var grejer, med massa fetasallad på!:)
MVH Isnornin

Godkväll säger jag nu :)
God afton!
Här har det varit mulet och fyra plusgrader, och det har regnat en aning. Har bakat två sorters bröd. Den ena degen var så klibbig att jag svor. Så det brödet blir nog inget gott.
Har gett mina citrusträd ny jord och planterat chili. En ganska produktiv dag. =)
God natt allihop!

God natt! Var just ute för att se till…nåja. Det snöar! Stora flingor och ymnigt fall. Marken är vit igen. Idag har vi gjort egna pappersark. Det var roligt. Borde kanske ha gjort något mera praktiskt, som att städa, röja, tvätta. kratta, hugga ved osv. Men det blev papperstillverkning. Vackra ark, individuella, var och en sin egen karaktär.

idag har jag firat födelsedag, haft vänner och familj här på fika.
Kallare än de andra dagarna och mulet och jag som hade tänkt att plantera, dagen till ära.
Fick ett minimalt växthus, ekologisk jord och litet fröer i present.
Så snart som solen kommer fram igen och värmer upp utomhus-luften, så skall jag fara ut på tomten och plantera, om några dagar vill säga.
Goder natter!

#18 Grattis i efterskott!
MVH Isnornin

tack! söta rara