Godmorgon 19 Mars

Tänk att idag var jag först att lägga in en godmorgonhälsning.
Kattungarna väckte mej okristligt tidigt med sitt spinnande och till slut vart jag tvungen att gå upp. Jag tog tag i damsugaren och härjade runt så det stod härliga till, ända tills den la av. Full påse och överhettad. Nu väntar jag på att den ska svalna. Jag tror jag går ut i solen och fågelsången på en morgonpromenad innan frukosten.
Försök att göra detta till en dag ni önskar er och njut av vårens annalkande och kom ihåg att det är tanken som räknas.
Ha en vacker dag alla.

God morgon! Vilken vacker bild!
Här skiner solen!:) Ska försöka städa och virka i dag!:)
Ha en underbar dag!!
MVH Isnornin
Godmorgon isnornin.
Jag kom på att det jag skrev där uppe inte riktigt stämmer.
"Tanken som räknas"
Jag har ju lärt mej att Tanken styr Känslan men Tanken är ju inte Fakta så det kan ju bli hur som helst.. Hm.. Detta tål att tänkas på.
Dagen ÄR i alla fall…

Godmorgon!
Vacker bild…..
Och Jo, Vårkänslor har verkligen kommit här
Här är de blå himmel & sol. Blir morgomkaffe på balkongen idag, sedan en promenad ut med katten i den sköna solen.
Önskar Er alla en solig skön vårdag!
--------------------------------------------------------------
Först när vår hjärna ser ett mönster och en aha-upplevelse kommer ur det påstådda, sker en klang mot den egna erfarenheten och kunskap uppstår

GOd morgon, förmiddaag, dag, beroende på när ni har vaknat och läser detta.. =)
Barmark och några plus, men blåsigt och ingen sol, men det är städdag i huset, sen har ja ju helt fastnat för både Wild at Heart och McLeod's daughters på Hallmark, så det blir en och en halv timme framför tv'n innan jag kommer igång att göra nåt idag :p
Godmorgon
i dag lyser solen i skåne ca 5 plus grader
har redan varit och handlat nu på morgonen i bland kan det vara skönt att inte behöva trängas med mycket folk.
Ha en fin dag alla
Glöömde säga en fin vårbild BW………
Man börjar känna av våren nu ordentligt…..
Underbart väder även här. Får dock hålla mig inne, men det är ändå härligt att se solen :) var också uppe tidigt och har fått en del gjort. Ha en bra dag, med eller utan damsugare :)