Go'morrn 18 Mars
Solen slår sina intensiva strålar i den vita snön. Det gnistrar och flammar i vitt.
Må er dag bli i magins tecken..Bless
Vandra i Ljus å Skönhet
God morgon God morgon
Idag har jag vädret på min sida igen.
igår stod det +7 på mätarn.
Får hoppas vi når dit igen.

Solen!!!!:)
Jag ska skutta till bussen, åka ner på stan och träffa min dotter som har prao på fiket, ska ära lunch tillsammans:)
Ska på garn jakt, vill få klart ponchon till blodtopp, har fått beställning på en annan sjal med svart/grå mitt byte blir skinnväska med fiskfjäll på (roð) så jag är ivrig att komma igång!
Möte med chefen får jag inte glömma att jag ska på! :S
Ha en underbar dag!
MVH Isnornin

Härligt
Vakna till sköna Solstrålar. (ingen snö "VästraGötaland")
Önskar Er en skön Solig Dag!
--------------------------------------------------------------
Först när vår hjärna ser ett mönster och en aha-upplevelse kommer ur det påstådda, sker en klang mot den egna erfarenheten och kunskap uppstår

Sooolen är så varm och skön så krokusen i rabatten kikar upp *L* Ingen snö förutom i dom stora högarna på parkeringen så gräset är framme och välkommnar våren.
Men själv ska jag in i garaget för att fixa fordonet som ska på besiktning i morgon… *suck* en sån här vacker dag vill jag ju inte vara i ett mörkt garage utan i skogen men men…
Önskar er alla en underbar dag!
Godförmiddag
Solen strålar men det blåser kallt.. nåja att sitta i lä mot en vägg är ju inte fel. Snön är fortfarande tre dm hög och slaskigt tung att pulsa i.
Kattungarna väckte mej i morse genom att krypa ner under täcket och spinna i överljud, samtidigt som de bet varandra i svansen och klöste mej på magen.. iihhh.. mysigt i vissa tillfällen men inte när man försöker sova ;) nU är de ute i solen.. och jag snart oxå.
Ha en fin dag alla.

Godmorgon. Årets första bolkongfrukost är avklarad. Här är det varmt o gött nu men snön ligger kvar.

SOL!
Varit ute på en härlig morronpromenad i den härliga solen, dock väldigt blåsigt, men vad gör det när solen tittar fram!
Planterat om en liten tomat som har tittat upp =)
Godmiddag
Sol i skåne men lite kallt ändå inget speciellt att göra väntar till alla frön har kommit så jag kan börja planera lite…….
bettin, på trädgård i fokus har de bra så-information…
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag såg det tänkte skriva ut lite när jag har fått pengar så att jag kan köpa nya patroner
Tack Big