Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1498 ggr
hecate
0

Hjälp!!!

Hej, Trotts helt ny i detta forum, och pga detta oxå måste tilläggas… Ber jag er som kan att svara, kontra hjälpa mig… Jag har under en längre tid läst om wicca som religion. Jag tycker det passar mig som solitär och har fördjupat mig… Många saker har hänt när jag var yngre som jag ignorerat pga att det fört mig mot mörkare sidor… Jag har helt enkelt stängt av de sidorna hos mig. Nu finner jag mig i en situation där jag möter allt plötsligt! Har under en tid inte mått så bra! Så nu precis talar jag med en vän som gör att jag blir upprörd… När jag då springer in i badrummet för att ta bort smink, gråt så blinkar min sons tandborsteindikator!!! Såna saker händer mig hela tiden… Alla som vill tro och de som faktiskt vet, hjälp mig… /Sagomoln, inget skämt!!

Airamya
0

Tandborsteindikator? Visste inte att det fanns något sånt… Men ofta blir det lite kaos i energierna när man börjar intressera sig för de andliga aspekterna i livet och man kan då påverka energier runt omkring sig, såsom t ex elektriska apparater o dyl.

Ta det lugnt, det är inte farligt men väldigt opraktiskt. Jorda dig. Det går över :)

hecate
0

:-) Borde väl det, har ju faktiskt fått sett fullmånen fast den inte var där då. Men vad jag menar är att det är både häftigt och skrämmande…. på en gång. och känns i mitt fall lite ensamt…

Tack för din feedback. kram

hecate
0

By the way, nu när jag lugnat mig… Tandborsten ska INTE blinka i vanliga fall, bara då man borstar och då i två minuter… ;-)

Vekka
0

hm…jag förstod inte riktigt vad du vill ha hjälp med

hecate
0

Fölåt… ska bli bättre på att skriva inläggen oxå… förstår att du förstår att den INTE ska blinka…  i vanliga fall…

Airamya
0

:) Ja, jag förstod att det inte var meningen att den skulle blinka :)

spindelfot
0

Skulle nog skriva som #1.. Jorda dig.. ta det lungt, inget konstigt, var inte rädd bara. Det kanske du haft problem med förut? Men försök att ta det lungt, inte jaga upp dig.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

hecate
0

Svar till Vekka:

Jo, jag tycker det är lite läskigt att saker händer mig… Jag har nog alltid VETAT att vissa saker bara är… men, det är skillnad att ta emot den informationen och att vilja ha med det att göra! Jag vet helt enkelt inte vem jag är just nu… Vad vill jag ha hjälp med? Jag vill få ta del av andra människors upplevelser och deras syn på saken då jag finner OVÄNTADE händelser lite läskiga just nu… Sen är det ju så iaf med de jag känner. Det är mycke snack och lite verkstad… Alla vill att saker ska ske men det händer inte! Det händer hos mig… Jag vill komma i kontakt med likasinnade, där det verkligen sker och inte bara är snack.

Ber om ursäkt för jag försöker inte att kränka någon!

/Kram

hecate
0

Är det någon??? Som skulle kunna tänka sig guida mi?? Hjälpa mig att förstå bättre? Jag vill kunna använda all den kapacitet jag har, utan att bli rädd och tappa fotfästet?!

/Kram Sagomoln

Vekka
0

ok :) nu är jag med :).
Ingen fara, jag känner mig inte kränkt :) ditt inlägg är inte heller kränkande vad jag kan se :)
Ovanstående svar låter bra tycker jag, jorda dig.
Du kan nog hitta en del hjälp här på hif :)