Tiggeri!
Ja, nu tigger jag. Det är väl förbjudet egentligen? Eller hur är det med det där? Skit samma. Ni får väl slå nåt hårt i huvet på mig eller anmäla mig eller nåt om ni vill.
Verleskogen! Ett klick för skogen har, som de flesta redan vet, bara till den 19e mars på sig att rädda Verle gammelskog. På den karta som syns om man klickar på länken här kan man köpa en ruta för 2555:60.
Hur många vill vara med? Är vi 25-26 st häxor/hedningar (nej, inte den diskussionen igen..) som lägger en hundralapp var så kan vi köpa en ruta där det står…. ja vad? Sveriges Häxor? Hedningar i samverkan? Naturdyrkarna? Jag vet inte. Det viktiga är att försöka rädda denna trollskog.
Finns det något intresse för att vara med och köpa en ruta?

Jag hänger på, jag kan avvara 100:- för att rädda en bit skog.
kramar
Jag är med!
Me too :), så då fattas circus 23 till…
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Självklart!
Om mitt studiebidrag trillar in snart är jag absolut på!

Hm, då kommer genast frågan hur man löser detta rent praktiskt…
Jag har en idé: jag kan öppna ett konto där alla som vill vara med sätter in pengar. Detta konto kommer att vara enbart för detta ändamål och när vi närmar oss 19e mars så sätter jag in varenda slant på ett klick för skogen, oavsett om det kommit in tillräckligt för en ruta eller inte. Alla som vill kan få en kopia på kontoutdraget från detta konto så att man kan se att allt som kommit in verkligen förts över till ett klick för skogen.
Låter detta okej?
Låter som en superidé
Det låter bra tycker jag!
# 6 låter helt perfekt då behöver man inte vara låst till ett vist datum.
ska helt klart vara med.
Låter dunder!

Oki, nu har jag öppnat ett konto i SEB som jag döpt till Verleskogen.
Kontonumret är 5690 03 917 37
Där kan alla som vill vara med sätta in pengar, skriv gärna ert forumsnick i meddelanderutan, men det är inget måste. Det går bra att vara anonym också.
Den 16e eller 17e mars kommer jag att föra över allt som kommit in på det kontot till ett klick för skogen. Förhoppningsvis har vi fått ihop så att vi kan köpa en ruta. Ni får gärna komma med förslag på vad vi ska kalla oss, typ 'Sveriges hedningar i samverkan', 'naturdyrkare i fokus', eller nåt.
Bjud gärna in vänner och bekanta, det kanske kan bli två rutor på kartan?
Alla som sedan vill kan sedan få ett kontoutdrag där man ser alla transaktioner som gjorts sedan kontot öppnades. Varje krona kommer att gå till ett klick för skogen.
Vill någon veta mer om vem jag är så går det bra att PMa mig. Det finns också personer här på forumet som känner mig IRL, jag kan meddela vilka det är ifall någon vill ha referenser.
Mitt enda syfte med detta är att försöka hjälpa till att rädda Verleskogen.
Väl mött / Maria
Fixat! ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

*puttar upp med nosen*
tokan vill ha mer skog!
Vandra i Ljus å Skönhet
Tycker den ska heta Naturandarnas ruta!
Vandra i Ljus å Skönhet

Åh BiGavia vilket bra namn! Jag tror bestämt jag håller med dig :)

Hur stor är rutan? Får vi plats om vi besöker den?

Jodå, vi ska nog få plats :D En ruta = 281,3 m²

Haha! Jag kom och tänka på en "klubb" på Irland där man kunde köpa sig en ruta, men det var ståplats för en. ;)Man skulle få en keps också.

Hahaha! Nå, i den här rutan skulle vi kunna bygga oss ett helt hus om vi ville (men nu är det ju inte det vi vill….)
Ett väldigt stort hus t o m.
Du får dock ingen keps.
Hus å keps e nog inte naturandarna intresserad av , bara en plats som de får ha ifred
Vandra i Ljus å Skönhet

Så sant, BiGavia. Så sant.

Men vilket fantastiskt intiativ! BRA!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Putta mer

Jag har nu varit i kontakt med ett klick för skogen och de säger att det går alldeles utmärkt att döpa rutan till Naturandarnas ruta eller vad vi nu vill kalla den.
Så nu är de medvetna om vår lilla insamling här :)
Vad bra! Du tog ett suveränt initiativ där! Har du valt ut någon liten ruta som känns passande?

Nej, jag har inte valt ut någon ruta. Någon som har önskemål kanske?
Jag skulle inte ha något emot att ligga intill Årrenjarka fjällbys ruta, men det är ju bara för att mitt hjärta klappar så hårt för Norrland :)
Det går alldeles utmärkt att komma med önskemål om ruta och namnförslag på rutan. 

eller sidan om korpmors ruta kanske? vad jag förstått så dom vita rutorna som syns är köpta, så det är mkt kvar att fylla i.
Jag köper även 1 Björk, 1 Tall o 4 pixlar Skog + diplom till mitt barnbarns 1års dag i mars, känns bra tycker jag :)

Ja! Bredvid Korpmor var ingen dum idé :)
Ditt barnbarn får en väldigt fin 1årspresent tycker jag. :)

Som den "Häxa" man är så bidrar jag med 300:-
En för mig, en för min äldsta , en för min yngsta.=300:-
Önskar att det står om Häxorna i Sverige på skylten .
Åh, vad roligt detta blir av! Ja, bredvid Korpmor är inte dumt alls :)

Putteliknuff

Vi behöver bli några till. Men vi närmar oss en ruta, om alla som sagt att de är med sätter in pengar.
Jag har inte satt in några pengar ännu, måste ju vänta till den 18e :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
mina kommer den 19:e……….
hmm, hade svårt att sätta in mitt bidrag! De vill ha cleringsnr.
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag e gärna med! Men kan man få vänta tills studiebidraget kommer kanske? Jag blir verkligen rörd när jag kollar på den där kartan varje dag och mer och mer område blir täckt.. Såg två rutor idag sponsrade av svampguidens forumbesökare^^
Och den där skolklassen som bidrog med 25000 kr.. *bölar* "D e såå fiiiint!"
Waara hjälpt mej , så 200 inne!!!!
Vandra i Ljus å Skönhet

Ja, jag var kanske lite otydlig. De första fyra siffrorna är alltså clearingnumret.
Tack för att ni är med :) Det går alldeles utmärkt att vänta med att betala in bara det görs före 17e mars då jag tänker föra över pengarna till ett klick för skogen.
Bra, Airamya,,, de fattade inte jag utan Waara!

Vandra i Ljus å Skönhet
Fixat nu…………

putteri puttera

Jag kan bidra men först nästa vecka.

*knuffar lite*

putt
Nå, blir namnet naturandarnas ruta, å hur vet vi att den finns sen???!
Vandra i Ljus å Skönhet

Vad menar du BiGavia? Jag hänger nog inte med riktigt.
Och vad det gäller namnet så avvaktar jag gärna tills det börjar bli dags att föra över pengarna till ett klick för skogen, ifall fler vill vara med och bestämma. Så kallat majoritetsbeslut :) Det är ju ingen panik med att bestämma vad rutan ska heta. Men vad menar du med "hur vet vi att den finns sen?" Jag förstår tyvärr inte frågan riktigt.
Jo, hur vet vi att den verkligen finns, som jag fattade det var det en speciell skogsplätt som skulle köpas in.. var kan vi se att vi köpt den… förstår du!
Är skogsägare själv å vet hur klurigt allt kan va.
Vandra i Ljus å Skönhet

Aha, det är så du menar. För att få ett exakt svar på den frågan måste du nog kontakta ett klick för skogen. Vi väljer själva vilken ruta av skogen vi vill köpa och anger parametrarna för den rutan när pengarna förs över till dem. Sedan kommer det att synas på den kartan som det finns en länk till överst i denna tråd.
Men de som kan ge exakt besked om hur allt fungerar är, som sagt, ett klick för skogen. Kontakta gärna dem, de känner till att vi försöker samla ihop till en ruta (eller mer om det går) här inne.
Kartan kommer sedan att finnas tillgänglig på deras hemsida under några års tid, om jag förstått saken rätt.
Låter gott, hur mye har vi nu!?
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag ska kolla kontot imorgon, eftersom det kan vara många som satt in nu under helgen, så kan jag ge besked då :)
Men ifall alla som svarat att de vill vara med sätter in pengar före 17e mars (och det utgår jag ifrån) så har vi fått ihop 1900 kr nu.
Sex personer till så har vi en ruta :)
Då kan vi börja samla till ruta nr 2…. :D
Härligt!!!
Vandra i Ljus å Skönhet
En ruta kostar? 2500?
Vandra i Ljus å Skönhet

2555:60 kostar en ruta. Jag lägger 155:60 för varje ruta vi får ihop till, så 2400 behövs samlas in/per ruta. Suck, hur rörigt o snurrigt blev det där? Får vi ihop till en ruta så är jag glad, och det tror jag ska lyckas. Får vi ihop till flera rutor så är naturandarna i Verleskogen riktigt lyckliga.
Hmmm. när den första rutan e nådd. kan du ha den som ett exempel… å naturandarna kommer att dansa!
Vandra i Ljus å Skönhet

Hade gärna bidragit om jag haft en inkomst. Hejja ni som kan! :)
Jag klickar klickar klickar så länge.
Haha, har inga pengar jag heller….men klicka e bra!
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag har förstått det som så här.
När man "köper" en ruta,(det står på hemsidan hur stor en ruta är), så blir man sponsor för inköp av skogen, man äger inte en del, , utan äganderätten har en stifftelse,som sedan kommer underhålla och skydda skogen.
Men symboliskt så är man lite ägare, men man har ingen äganderätt i skogen.
Belöningen är som jag ser det att man är en som har hjälpt till att rädda skogen från en säker död. Och om man gör ett besök till skogen, tror jag man kan känna lite extra samhörighet med den, och naturen brukar veta att ge sin uppskattning.
Alla som har sponsrat över 1000:- får sitt namn ingraverat på en mässingsskylt som blir uppsatt i skogen, så det namnet vi bestämmer, kommer att stå på skylten, (om man vill kan man nog ge alla namnuppgifter, alla personer som står bakom rutans namn) till stifftelsen så finns det registrerat.

en hundring bidrar jag med ifall det blir något av det här. skulle ju vara kul om häxor i fokus kunde få en liten ruta eller något uppsatt i skogen. Plus att skogen måste räddas. ^^ Klicka brukar ja göra, har köpt pennor någon gång, men en hundralapp kan jag nog avvara. :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

ah, nu ser jag. ja ska sätta in en hundring när ja fått studielånet denna månaden.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Tack Vekka :) Det var bra info.
Och tack till alla som är med.
Och tack till Outrageous och andra som inte har möjlighet att vara med men som hejjar på.
Vi närmar oss en ruta och har en månad på oss att samla ihop mer. Dra gärna in vänner och bekanta i detta. The more the merrier.

Knuff

"

Vilket underbart initiativ! Jag vet ifall jag kan vara med runt den 25:e, och jag hoppas verkligen att jag kan!
Det är så mycket mer värt än vad som helst jag kan unna mig själv! (Problemet är bara att jag är inne i en ond cirkel där pengarna försvinner i förväg…)
jag bidrar gärna till en ruta. Brukar klicka när jag loggar in

Sådär, nu har man äntligen kommit ihåg att gå in på internetbanken och föra över pengar till detta! :) Har redan köpt en egen ruta innan, men bidrar gärna till fler!!! :)
(min ruta är typ mitt i, med förmodligen det konstigaste efternamnet på hela kartan :p börjar på ö… :p )
Fortsätt klicka och sätt in dom pengar ni kan undvara så räddar vi nog den här skogen! :)

Jag kommer kunna hjälpa till efter den 25e feb :)
mitt förlag på namn: Haxor.ifokus.com eller "häxor i fokus"

bidragit :) Härligt med ett sånt här initiativ.
"Naturandarnas ruta" är väldigt gulligt. Annars kanske "Häxrutan" eller bara "häxor i fokus"
Jo, den tillhör naturandarna, men vad ni kallar den kan kvitta….för mej är det naturandarnas…vems annars
Vandra i Ljus å Skönhet

Häxor i fokus kan den nog inte heta, eftersom jag kablat ut länken till denna tråd till Vitkaförbundets medlemmar också, för att se om de vill vara med och hjälpa till. Har sett att det länkats hit från Asatrosamfundets forum också. Så om folk därifrån, eller från andra håll, också vill vara med så blir inte Häxor i fokus ett bra namn.
Jag får kanske lägga in en omröstning runt namnet såsmåningom? :)
Det löser sig. Kan meddela att vi är MYCKET nära en ruta nu, så fortsätt sätta in pengar, jag börjar tro att vi kanske kan uppnå 2 rutor?
Låter underbart, skogens räddning, å namn lär den nog inte bry sej om.
Vandra i Ljus å Skönhet

Hej!
Jag är gärna med också men får vänta till slutet på månaden.
Puttåputt

Var ligger den här skogen?
Hursomhelst en jättebra idé airamya!
Synd man inte kunde vara med själv i insamlingen men det kanske blir fler ggr.

Då ska jag stanna till där nästa gång jag far till Götet!

*putt*

"

Nu saknas bara 150 kr, så har vi till en ruta.
Och nästan en månad på oss, får vi ihop till två?

putt
Vi får hoppas att pengarna räcker till 2 rutor för naturandarna
Vandra i Ljus å Skönhet
Hej där undertecknad häxa är med också och betalar en hundring och det gör jag nu i kväll..
Har upplevt att Jag blivit vägledd till Verleskogen.. En kall vinterdag i November 08 var jag på väg ifrån Alingsås till skepplanda,Hålanda el.Nygård som det heter för att besöka barnbarn som fyllde år,efter viss tvekan körde jag dit ensam ,igenom skogen,det var ca 3,7 mil..
Verleskogen har jag sedan länge varit involverad i… Min make hade jag besökt på sjukhuset i Alingsås innan,han var nyopererad. jag körde till Nygård som ligger ung vid Skepplanda,utanför Lödöse..
När kalaset var slut så skulle jag hem till Alingsås igen.Då sade min son att jag kunde om jag ville köra en snabbare men smalare väg igenom skogen.
Jag gjorde så,litade på min Gps… körde på och stannade vid en liten vägkorsning,Gpskontakten hade hoppat loss,vad var jag,framför mig hade jag plötsligt en skylt,,,,
Verle stod det på den… Jag trodde ej mina ögon… körde naturligtvis ditåt skylten pekade,nyfiken som jag var…men blev lite orolig vad var jag nu då… vilket håll skulle jag köra åt,vägen delade sig plötsligt…
och det skymde. Stannade igen och upptäckte plötsligt felet,som jag ej sett innan,Gpsen hade ju åkt ur laddaren… då så… denna stora skog och vad var jag?
Lättad ,tittade jag på Gpsen som fungerade igen… tittade upp och såg ca 40-50 hjortar komma springande,vilken syn… solen sjönk så sakta över trädtopparna och landskapet…
Gud vad vackert.. vilken vacker skog,vilken vacker natur… där satt jag och bara var stum av förundran…hunden gnydde i baksätet…när hon också såg hjortarna…
Säg mig var det inte meningen att jag skulle se denna skönhet för att kunna föra denna berättelse vidare. Jo,det tror jag…
Hälsningar Astrid
Jag betalar 150 kronor så har vi kanske nått vårt mål?
Hälsningar Astrid.

Hej Astrid :) Vilken härlig berättelse! Tack :)
Ja, i så fall har vi till en ruta nu :) Kul!
Nytt hopp! Det är möjligt att Västkuststiftelsen, Naturvårdsverket och Ale kommun ställer om och skrammlar ihop de återstående miljonerna som krävs för att rädda Verles skog! Nu gäller det bara att politikerna visar sin goda vilja… läs mer här
va bra i bland behövs det en liten putt

Ja! hoppas dom ställer upp! för det är många miljoner kvar :( och väldigt kort tid :(
Jag och några till har hört en liten koltrast viska i mitt öra….vi ställer uppppppp….viiii ställer upp,vi ställler upp. Kvirr kvirr kvirr….våren är hääääär….
Hälsningar Astrid..

Mmm, vad underbart det vore om de ställer upp! Kanske ska man våga tro på mänskligheten trots allt?

putt
Glöm ej Verleskogen,för sjutton gubbar o Käääringa
Klicka på! ettklickforskogen.se,lägg denna som din första sida i datorn!
Hej där! Tiden rinner ut för gammelskogen,se till att hjälpa till så vi slipper mer kalhygge än de vi redan har.
Tänk på kommande generationer ,låt dom kunna lyssna på fågelkvitter,hackspettens bankande efter insekter i gammelskogen,ugglans hoande under ljusa sommarnätter,se ormvråk och en och annan kungsörn svepa förbi,långt ovan grantopparna. Låt ej denna vackra naturskog bli ett hemskt kalhygge…
Hjälp till att sprida ut detta på alla sighterna.. innan det är försent. Vi kan kanske se till så att den kommungubben som röstade nej till naturskogen får för många emot sig, han eller hon kommer inte att sitta kvar så länge till,om jag och alla naturvänner hjälper till att ropa högt.
Hälsningar bekymrad Astrid
Kommentera inlägg
Glöm ej Verleskogen,för sjutton gubbar o Käääringa
Naturandarnas ruta intill årrejarka eller Korpmor,spelar mindre roll/ Kram Astrid
Verleskogen är ett vackert naturens paradis,en stor "lunga",för oss människor som behöver koppla av och få kraft att bara orka med i vårt stressfyllda samhälle, ex vistas ute i naturen. Skida,åka skridskor,fiska,bara få vara.
Verleskogen hotas nu att bli till ett kalhygge,
Till vilken glädje då?
Har ni sett,läst eller hört om Årrejarka gammelskog som har räddats?
Man har skrivit om denna skog inne på Ett klick för skogens hemsida.
Årrejarka är Ett fantastiskt område uppe i norra sverige som nu besöks flitigt av naturälskare.
Där finns naturstigar,vandringsleder,fiskerika sjöar, Årrejarka är ett riktigt attraktivt turistområde istället för ett kalhygge som det hade blivit om ingen hade engagerat sig däremot. Om kalhygget blivit av så hade ingen varit intresserad uttav att åka dit alls..Utrotningshotade djur och växter fick en ny chans och vi människor fick en plats där vi nu kan njuta av naturens skönhet,koppla av mm.
Byborna med omnejd har därmed också fått fler arbetstillfällen och glädje uttav turistnäringen.
Årrejarkaskogen har alltså bidragit med en fantastisk natur och bättre hälsa för många människor och inte bara för oss nordbor.
Hjälp till att klicka på ettforskogen.se
Hälsningar Astrid
Man kan ju inte bara lova,man måste ju se till att hålla vad man lovat också!
Kom igen nu alla ni som är naturvänner m.flera.,glöm ej ….låt inte Verleskogen bli ett kalhygge!
Låt fåglarna få chans att bygga sina bon nst.vår igen,låt inte de utrotningshotade djuren,bli bortglömda,låt Kungsörnen,ugglan,hackspetten,hitta sina favoritträd igen,unna de smårådjurskiden att få dia sin mamma i Verleskogens grönska ljummen nst. år igen,låt älgmamma kunna få föda sin lilla älgkalv i något gömmsle igen,låt dina barn få chans att se hjortarna springa över åkrarna,medan solen dalar över grantoppar och björkar.
Hälsningar Adstrid.

Airamya. Jag försöker ihärdigtatt föra över pengar till det aviserade kontot. Men får bara felmeddelande. Om nu Waara hjälpt Bigavia, så snälla Waara hjälp mig också?!
Hej Kolla om det är rätt bank och om du har tex 15 siffror som vissa banker vill ha,jag har själv haft det jobbigt med att föra över,tills jag tittade på ordet Hjälp på denna sidan du befinner dig när du försker föra över.. där står det bl. a att efter clearingsnr som ofta är 5 siffrigt,tex. Swedbank,där måste man fylla på med nollor tills man har sammanlagt 15 siffror,men detta är olika på de olika bankerna. Sedan ska man ej ha mellanrum eller något bindestreck med.
Hälsningar Astrid.
Man kan ju inte bara lova,man måste ju se till att hålla vad man lovat också!
Kom igen nu alla ni som är naturvänner m.flera.,glöm ej ….låt inte Verleskogen bli ett kalhygge!
Låt fåglarna få chans att bygga sina bon nst.vår igen,låt inte de utrotningshotade djuren,bli bortglömda,låt Kungsörnen,ugglan,hackspetten,hitta sina favoritträd igen,unna de smårådjurskiden att få dia sin mamma i Verleskogens grönska ljummen nst. år igen,låt älgmamma kunna få föda sin lilla älgkalv i något gömmsle igen,låt dina barn få chans att se hjortarna springa över åkrarna,medan solen dalar över grantoppar och björkar.
Hälsningar Adstrid.

fIXAT! ;) nU ÄR VI INNE PÅ RUTA NUMRO TVÅ!
Min dotter ringde igår och var såå glad. Hon hade fått en björk i födelsedagspresent av sin pojkvän. 

Jag har en inkomst igen! Eller en liten iaf. Jag orkar inte gå igenom hela tråden, men jag vill vara med! Hur gör jag?
Vill också vara en del av häxorna i sverige rutorna!

Jag har öppnat ett konto i SEB som jag döpt till Verleskogen.
Kontonumret är 5690 03 917 37 (5690 är clearingnumret)
Där kan alla som vill vara med sätta in pengar, skriv gärna ert forumsnick i meddelanderutan, men det är inget måste. Det går bra att vara anonym också. 

Sådär. 100kr kunde jag avvara. :) Har fört över nu.

Så… nu har jag betalat in för en ruta. Inom någon dag kommer Naturandarna att synas på kartan. Rutan ligger uppe vid vänstra hörnet av Korpmors ruta, i nuläget markerad med rött men inom kort kommer 'Naturandarna' att synas där, och då blir rutan vit också.
Slutspurt nu :) Betala in alla ni som kan avvara några kronor så blir det förhoppningsvis en ruta till :)

Det gick fort… Nu är rutan vit. Jag fick just mail från ett klick för skogen. De skriver:
"TACK för ditt generösa bidrag till bevarandet av Verles gammelskog. Din insats betyder mycket.
Jag har godkänt din beställning så nu syns namnet på skogskartan."
Detta tack är ju till alla er som är med, så därför postar jag det här.

#108 Och tack till Dig för ditt engagemang och ditt arbete med detta!:)
Ouuuii! Vad Bra!
anradna

w00t! Härligt! 
Ja nu syns rutan natur andar på kartan
Tycker jag var bra av oss………Alla !
Känns skönt att vara med och rädda en liten del
av gammelskogen i alla fall !

Hur mycket saknas för en ruta till nu då?
Ja skitbra Ayramya! Tur du tog tag i det.. ;)
Hejja
Härligt naturandarna har fått sin ruta' bugar å tackar alla ja'me'
Vandra i Ljus å Skönhet

Åh, va fint att läsa. Är inte inne här alls längre, det känns tråkigt. Samlar ni fortfarande in till en andra ruta?
Vill gärna hjälpa till!
/Moonchild

Jag är också gärna med på nästa ruta. Säg vad jag ska sätta in!
// assi

Ja, visst samlar vi fortfarande! Sätt in hur mycket ni vill på kontot i SEBanken
Kontonumret är 5690 03 917 37 (5690 är clearingnumret)

Vad fint gjort,jag är riktigt rörd, jag har ju varit med själv och bidragit med medel till en ruta…Hälsningar Astrid
Idag ska Ale kommun ha ett möte och ta beslut om de ska vara med och köpa upp Verles gammelskog, det är det som det hänger på om skogen ska kunna räddas eller inte!
Önskar man kunde skicka dit någon berusande skogsande som kunde övertyga kommungubbarna att fatta rätt beslut för skogen.. *någon som sett äppelkriget?*
HURRA! Skogen är räddad! Det var nog lite skogsandar där och surrade i luften kan man tro! 
Ha, skogsandarna fått ro i sin skog…har inte en aning om var det ligger, men spela roll….andarna får verka

Vandra i Ljus å Skönhet

Det är helt underbart!
Jag är så glad, så glad, så glad!
*skuttar omkring o vevar glatt med armarna*

Wohoo! *skuttar och dansar runt* 

Åh vad underbart! :D
Men vad händer med det vi inte hann bidra med nu då? Ska det skänkas till annan välgörenhet?

Bra fråga. Det är 200 kr som inte förts över till ett klick för skogen ännu.
Antingen kan jag föra över dem (vilket jag hade tänkt) eller så kan de gå till något annat.
Några idéer?

Har ju inget att säga till om men pengarna kan kanske gå till en annan skog. Spar dem mao. Eftersom projektet gått så bra kommer säkerligen fler komma. Då är det fint att ha ett startbidrag.
Vad underbart1
Mitt hjärta gladdes verkligen,jag grät av glädje,känner ju med alla dom som känner som jag,plus alla djur och växter som nu blir fredade.
Angående pengarna!
Ta kontakt med jenny eller anne i ett klick för skogen och rådgör med dom… Men om du inte känner för detta.så går pengarna självklart till nästa hotade skog… det står det att läsa i deras hemsidor. Hälsningar Astrid

Till nästa skog låter bra!