Vårfint fönster
Jag har precis designat klart en solfångare för vårdagjämningen/Ostara. Vill ni ha en sådan så kan ni titta på den på Tunridacraft.com
Den finns under rubriken "Suncatchers".
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

vilken fin. Jag hittar inte den på sidan..
MVH Isnornin

#0 Trevligt :)
#1 Jag hittade den. Man klickar bara in på Suncatchers så hittar man den längst ner.

#2 Tack för hjälpen
MVH Isnornin

Åh, vad fina! :D
Vad vacker :)
aha är det sån där plastfilm som klistrar sig fast på allt?
den var jättefin, hur gör man sådana själv? använder du ngn slags printer eller hur går det till!?
Tack allihop. :) Har ni några motiv ni vill ha gjorda går de så klart att specialbeställa.
#6 Specialfilm och snajdig fotoskrivare. :)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Hej var inne och tittade på din sida.
många fina saker kan hända jag beställer något senare när jag har fått in lite kosing
Tyckte speciellt om halsbanden med runor……….
#8 Tack. :)
Föreligger behov gör jag allt från "byggsatser", man får slipad/polerad platta i valfritt material (av de jag har), snodd samt pärlor så man kan rista själv, till helt färdiga arbeten, dvs även magiskt färdiga.
#7 Bah, synd, jag blev hur pepp som helst på att göra sånna där! :D

Det kanske funkar med plastfilm och tuschpennor?
#10 Tja, inget är omöjligt, pm:a mig så kan vi ju prata om "utskrivningsservice". :)
#11 Testa och tala om hur det gick… ;)

Kunde jag rita så skulle jag. Tänkte på Overheadbilder nämligen och sånna där specialpennor. De funkar på all sorts plast.
#13 Ja, men snyggt har det aldrig blivit med sådana ens om man kan rita; pennorna har en tendens att flyta ut lagom okontrollerat. :/
# 9 Jag hör nog av mig lite längre fram just nu är det ebb i kassan kanske några månader till Ska även funder ut vilken typ av symbol som är bäst för mig……….

Fint Ganna! Ser ut som blyinfattat fönster.
Trummans bilder som fönsterkonst var också en fin idé