Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1530 ggr
isnornin
0

God morgon 13 marz 09

Fredagen den 13. de! Bara bra:)

Ljus morgn vad skönt det är!

Jag virkar o virkar måste köpa mera garn till blodtopps poncho!

Dörrknackaren som var hit i förregår, har blivit tagen av polisen, nej det var inte jag som ringde och tipsade, jag läste det i tidningen i dag. …

Jag hoppas att ni får en underbar dag!

(jag ser fram emot Let´s dance i kväll!)

MVH Isnornin

BiGavia
0

Go' morrn e grå dag här.  Får se vad dagen för med sej…

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Astraea
0

Idag gifter sig en väninna till mig på södra Sri Lanka. Mina tankar går till henne, önskar henne en jättefin dag. På söndag reser de över till Maldiverna. Det låter ju inte helt fel…

Själv kommer jag antagligen fira världens goaste tjej som fyllde 3 år på själva kvinnodagen. En stund med henne är rena rama vitamininjektionen. Om inte hon firas idag blir det antagligen UngKulturMöts nere Karlstad, bara för att sitta i juryn för ytterligare en deltävling imorgon. Har ni möjlighet att gå på en deltävling i närheten av där ni bor, så gå! Är så roligt och härligt att ta del av allt det ungdomarna bidrar med!

Sovgott
0

Jag ska åka och jobba. Ska bjuda min jobbarkompis på kladdkaka, för det är sista helgen vi jobbar ihop.

Förutom den retliga hostan så är min förkylning besegrad. Vågar dock inte simma idag.

Men mina husmorseksem är värre än på länge. Huden är så skör att det blöder.

Ha en trevlig helg allihop!

bettin65
0

Godförmiddag

Grått i skåne i dag Blir till att ta det lugnt och skriva ner det sista i uppgift 4 i läkeväxt kursen

Fick Mina LAkrisrots fröer från lärarna på kursen i dag…….

Väntar på det andra sen är det bara att börja plantera lite.

ha en fin dag ………

marinelady
0

Godmorgon idag borde jag göra en del skolarbeten och jag måste lämna igen många böcker till biblioteket men med tanke på att jag fortfarande sitter i morgonrock och tittar på Greys anatomy än sitter och funderar på busstider så ja kanske det kan dröja lite innan man tar tag i saker..

spindelfot
0

sitter och försöker producera klart en uppsats.. har lovat mig själv att inte stiga ur stolen förrän det är inskickat och klart! Det är precis i slutet.. fy vad tråkigt. Jag försöker lära mig självdiciplin! En ung förälder/kvinna sa till mig häromveckan att diciplin, det är något man får träna på och tillslut så funkar det. Jag tror hon hade rätt, klokt sagt.. nu ska jag göra som hon tyckte och träna..

Jag beundrar människor som får saker gjorda.. KARAKTÄR! det vill jag ha..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Coturnix
0

God afton! Avslutar dagen med att delta i snöbyggeri med barn och katt! Det snöar och det är kramsnö!;)Snölek-II-copy.jpg

bettin65
0

Tänk att ni har så mycket snö kvar här kommer det lite men brukar försvinna dan där på………….

Coturnix
0

Snön är kvar;) Hyddan med;)