12 Mars
Det är tydligen en ny dag..å inte en fransman i sikte! Men det e fullmåne och frörna gror. Och livet lever och jag har besegrat förkylningen och ska krypa i säng.
Må den nya dagen sprida ljus å kärlek!!
Vandra i Ljus å Skönhet

Sitter här och intar min frukost. Varm choklad behövs när man skymtar snön genom fönstret!
I dag blir det spännande. Jag är ute på min sista praktik innan jag är färdig lärare, och i dag är det prov för eleverna. Nu får vi se om de klarar det eller ej, om jag har "lyckats" (det hänger förstås mycket på dem själva med…). Håll tummarna för oss! 

God morgon! - 15 vart tog våren vägen?
Jag har kommit på en till sak med spikmattan, jag fick just ingen mensvärk denna månad!!! PEPPAR PEPPAR!!:)
Jag virkar och virkar!!;)
Ha en underbar dag.
MVH Isnornin

Ett vinterkräk har gett sig på mig och håller mig i ett fast grepp.Jag kämpar förtvivlat mot detta vidriga monsterTre dagar och tre nätter sägs kampen kunna utspela sig innan man blir befriad.

Godmorgon!
Ser ut att bli en aningen kall men vacker vinterdag ute. Har just gjort en rejäl beställning från Impecta, så nu är det bara att vänta på de små fröpåsarna. Börjar bli dags att förså tomater och kapkrusbär nu i slutet av mars. Härligt!
Sätter in en bild på en tjockkindad liten goding som bor ute i min kaningård. Idag har den nog öppnat ögonen för de började plira lite igår. :-)

Söta kaniner!
MVH Isnornin

Men åh så bedårande!
Godförmiddag Alla
Ja det verkar nu bli kallare över hela landet i gen men inte - 15 vi hade 3 minus grader här på morgonen.
Vilka söta kaniner……..
i dag är det dags att åka med sonen till fotbolls träningen
Väntar också frö från impecta kommer nog inte förren i början av nästa vecka
Ha en fin dag alla……..

Åå! Jag Älskar kaniner!! det måste vara världens underbaraste djur!! Fin 'vinter'dag här, fortfarande massa snö, men det är 2 plus så det börjar smälta lite iaf, och enligt vädret på tv4 ska det bli sol och 4 plus i helgen så snart kommer nog våren på riktgit hoppas jag 
Ha en underbar 12mars alla!
Kaniner å nyuppkomna plantor e perfekt, haha
Vandra i Ljus å Skönhet