Häxor iFokus

Häxor

Etikettmånen
Läst 2033 ggr
BiGavia
0

Marsmånen e full

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När månen syns i hela sin prakt är en kraftfull tid. Allt kommer upp till ytan. Till och med själva jordens yta reser sig under fullmånen! Den som följer månen gör likaledes. Vi reser oss i vår fulla prakt;-) Det är en tid för aktivitet, handling, utåtriktad energi. Inte en tid för introspektion eller att dra sig undan för sig själv (vilket istället hör till den mörka månens fas). I faserna "födelse-mognad-död-vila" är detta mognandets tid. Blomstringen, då all energi går på högvarv. Passa på att använda denna tid för att syna dina relationer i sömmarna eller helt enkelt för att umgås och fira. Fira vad undrar du kanske? Fira Livet förstå

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

fridelfina
0

Tack BiG för bilden, har så aktivt omkring mig att jag riktigt längtar efter den lugnare perioden som kommer….

BiGavia
0

Hmm, söker i min förtvivlan efter papperna om mars fullmåne…suck.

Månen syntes bara ett kort ögonblick…njut vänner

BiGavia
0

FRÖMÅNEN, det är nu som allt får sin näring till växandet både fysiskt och på det andliga planet.

MÅNGUDINNAN DIANA står där och kläder av sig sin vinterskrud för att balansera ljuset och mörkret.

Du väger dina önskningar så de kommer i samklang och harmoni med varandra.

bettin65
0

Mycket fin Bild

Ja handling har det varit här i två dagar mina ungdomar har fått känna på min  handlingskraft Cool

Den ena ville att jag skulle gå och kolla mitt humör så att jag inte hade Adhd.

Den andra låtsades att sova när jag behövde hjälp med tvätt korgen uppför trappan. Vad kul man kan ha…………..

Men till saken Tack Big alltid ute efter att lära mig nya saker.

isnornin
0

underbar bild! Tack!

MVH Isnornin

Hwinya
0

Jätte härlig bild. Har verkligen känt hur kreativitet och handlingskraft har legat och pyrt under ytan, så det är väl dags att plocka fram den Glad

evrekaw
0

Härligt att få se den - här är så mulet att man inte sett månen fast den är full…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

BabyDragon
0

Här syns inte månen heller, det bara är mylet och snöar. Här blir inte så mycket aktivitet då jag åkt på en förkylning igen. Men men, jag måste ju änå plugga så lite händer la Skrattande och så har jag läst på lite om magi och gudommar. Det ger en viss tillfredställelse och energi faktiskt. Hoppas jag kan få se månen ikväll och ta del av hennes helande strålar.

[dcpower]
0

e det bra å resa till andevärlden då???? jag tänkte bgöra det ikväll

SilvianLuna
0

#9 Allt som har med spådomar, magi och andevärlden är extra påtagligt under fulmånen, så det är bara att köra på så länge du vet vad du gör. Glad

BiGavia
0

måne ikväll

BiGavia
0

sett ur annat perspektiv..

Blodeuwedd
0

Här syns inte minsta gnutta måne Rynkar på näsan mulet och svart

[dcpower]
0

#10 jag hjar aldrig nånsin vart i andevärlden förut, ska man verkligen göra detta ensam första gången:S:Sbara undrar så jag inte ger mig in i nått farligt

BiGavia
0

Första gången man går in i andevärlen , bör man ha med sej en medresenär.