God morgon 10 marz 09
God ljus morgon!
Min dotter ropade titta, titta, titta!!!! och pekade ut mot fågelhuset… jag såg inget (inga fåglar där..) I halv hysteri smög jag mot det hon pekade på, en ung rådjursbock var ute på parkeringen, han har horn på ca 2 dm, så söt! Jag han inte hämta kameran…
På stan i går.. På garn affären fick jag lust att gråta! Jag behöver 1 nystan Léttlopi mörkgrå, neij då är det slut och säljer inte något bra så det kommer inte någo mer hem (dit:()! På knappaffären, hittade jag knappar som kan användas till min dotters 60 tals klänning (det saknas 2 knappar, men vi får byta ut rubbet så det blir snyggt). På bokhandeln, jo då vampyr boken hade kommit! Min andra dotter är beroende av dessa böcker, bäst att vara glad så länge barnen vill läsa! En massa kläder blev in handlade, jackor, byxor,, tröjor och klänning! Så kan det gå när Isnornin flyger in till stan!;) Vår känskor;)
Ha en underbar dag!!
MVH Isnornin
Håller på att så s,ått vakna upp coh letar lite bakgrundsmaterial till en överklagan mot FK. Hoppas verkligen jag får lite tid till min del 2 i grimoire grejen senare.

Håller på att vakna till så smått, gårdagen blev effektiv men sen. Denna dag verkar bli väldigt snöig men kul!
Vårkänslor ja. Här rusar det i kroppen. Har dock inga pengar att shoppa för så jag får hålla mig i skinnet 

Godmorgon!
Första lediga dagen sedan förra torsdagen. Den ska vigas åt att vårstäda vardagsrummet. Ska putsa fönstren och sätta upp min farmors gamla oblekta, handvävda linnegardiner. Ska bli härligt! Tänker även ta med yngste sonen ner på "stan" och luncha. En rejäl sallad med fet dressing låter lockande. :-)
Kram på er! /Iram

#4 vad synd att ni inte skulle luncha i går…
MVH Isnornin

Ja, igår kom jag inte hem förrän 15. :-)
Godmorgon alla morgonpigga ;)..
Snö snö snö i massor.. tar det aldrig slut???
Idag ska jag…. eeeh.. ja vad ska jag?? Jag ska.. äta, ta en promenad, städa, dricka kaffe, städa, måla trumman, dricka kaffe, städa, äta, diska, sticka, äta, Eller nåt.. visstja.. glömde.. Leka med katterna.
Visst låter min dag kul??
_
(om jag skulle städa så ofta som jag säger skulle det blänka här hemma men det gör det inte.. Konstigt)_
Ha en fin dag alla.
Man får aldrig glömma katterna. Min Kisse låter mig inte glömma bort honom vare sig jag vill eller inte:)
#8 du har så rätt.. att glömma katterna går ju inte. Tellus rev mej just på näsan så blodet rinner.
Han är lite vild den katten :)
Godförmiddag alla
Sitter just nu och mornar mig lite med en kopp kaffe framför datan……..
Blir att läsa lite växt biologi senare
# 3 plocka fram lite Groblad till din näsa (om du har ) 
Bra att ha i närheten om man har vilda kissar.
Ha en fin dag………
Frön kommer i jorden idag..
Kramar om dem som vill ha
Vandra i Ljus å Skönhet
#11 *vill ha*
# 11 Jag "också"
Jag kramar om er varmt blod å bett
Vandra i Ljus å Skönhet
Tack !!!!!!!!! Behövs.
Kram tillbaka !!!!