God morgon! 9 mars -09
Det är väl bäst att jag startar en tråd för dagen idag igen, så att ingen stackars arbetare/student tror att det är den 8:e mars och stannar hemma i söndagsmys.
Jag har ju hållt mig passiv här under vintern, loggat in ibland och läst men mer sällan än ofta. Men jag måste säga att det här forumet verkar vara ungefär som jag lämnade det - en del nya medlemmar, andra kanske har försvunnit, men i det stora hela, så är det oförändrat, i mentalitet o.s.v.
Så vad har dagen att bjuda på i era liv idag?

God morgon!
Varje gång jag bestämmer mig för att åka in til Mora så har det snöat en massa! Ussch:( Det ska bli spännande och se if jag tar mig fram till bussen..
Ha en underbar dag!
MVH Isnornin

God morgon.
Jag sitter och väntar på hantverkare som ska dyka upp mellan 08.00 och 15.30… så jag ska var väldigt aktiv idag…
Godmorgon.
Ljuset segrade över mörkret i dag oxå. Det är nääääästan så solen tittar fram. Idag är det måndag och städdag. Ikväll till keramiken.
Tidigt uppe Jodrena.
isnornin. Har ni fått så mycket snö?? Ingen vår där heller då??
Nikolaus bra med hantverkare då kanske du slipper slå dej på tummen ;)
Ha nu en fin dag alla.

#3 Jag tycker om arbete jag kan stå och titta hur länge som helst *L* och då klarar sig tummen bättre 
Tredje koppen kaffe och ingen hantverkare… men dom har ju 5 och en halv timme till på sig. *suck*

#3 Ja det snöade hela dagen i går.. Men nu skiner solen, det är + grader, fåglarna kvittrar ocg jag är glad åt det!
MVH Isnornin
#4 Vilken tur du har.. Hantverkare är väl alltid att lita på.. De kommer alltid för sent om alls.. ;)
#5 solen skiner här med.. *kvitter*

Jobbkväll ikväll som varje måndag, men ska ut och gå med min mor och sen ska vi äta våfflor
Inte ätit det på evigheter!! Och så är min första "kull" groddar klara, så nu är det bara att äta och va nyttig 
Godmiddag dags snart för lunch
ägg och bacon här………
ha en fin dag alla.

Ägg å bacon, vad gott det lät… Sitter här med varma koppen "suck"
Inledde dagen med att skotta fram bilen… Hann till jobbet i tid, men glömde lunchlådan i stressen…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
ja det är gott sitter just nu och mumsar………
god eftermiddag kan man nog säga nu. =) Blir att jobba till 18 idag, sen måste jag hem och tvätta. Ingen rolig dag med andra ord. Sen tror jag våren börjar titta fram, snön har ialla fall smält (tyvärr till blask)

Massor med jobb och sedan en riktigt nice middag på det.

*suck* det blev inga hantverkare… *sur* men nya tag i morgon… då kanske dom kunde komma sa dom.