dina upplevelser
hej och hå
nu tänkte jag att alla här inne kunnde dela med sig lite av sina upplevelser/förbannelser m.m
t.ex om du har gjort en brygd som funkar eller kanske fått något att försvinna framför ögonen på dej..
ändast seriösa svar :)

Det gör vi ju hela tiden!
Hela forumet handlar ju om det.
jo det är sant^^
men tänkte att man kan samla lite här..
är mest ute efter lite tips
Varför? Jag blir ständigt lika förvånad över folks lystnad efter andras upplevelser/snabbvägar till kunskap - och kanske än mer förvånad över hur många som hörsammar sådana uppmaningar.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Ingen som vill lägga år av studerandes på något nu mera och sen finns det ju högvis med böcker som lurar i folk att så här enkelt är det. Visst vissa typer av sympatisk magi är ganska enkla och tar inte lång tid alls att lära sig att göra men att förstå är en annan femma.
Ett exempel som kan låta hur enkelt som helst. Ta en sedel och skriv först två dollar tecken på den följt av två cent tecken och sen två dollar tecken igen. Ladda sedeln med energi och lägg den i plånboken. Efter c:a 3-4 veckor borde det börja hända saker.
Enkelt eller hur? Frågan är ju bara vad du just gjort egentligen. Det tar klart längre tid att förklara och att behärska det hela och verkligen få det att funka tar t om längre tid:) I den enkla saken har vi faktiskt använt oss av två olika sorters magi. Kan någon klura ut vilka?